Aa
تاریخ : يکشنبه 5 آذر 1402
کد 1404

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی:

خیرین مدرسه ساز رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقا فضاهای آموزشی هستند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت ارتقا فضاهای آموزشی در استان و کشور، خیرین مدرسه ساز را رکن اصلی و اساسی و بازوی توانمند دولت در ساخت و ارتقا فضاهای آموزشی عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در جلسه هماهنگی برنامه های مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت خیرین مدرسه ساز در استان در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور گفت: خیرین مدرسه ساز رکن اصلی و اساسی در ارتقا فضاهای آموزشی و بازوی توانمند دولت در این امر هستند.

وی افزود: تلاش همکاران ما در اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در کنار اداره کل آموزش و پرورش استان، ایجاد محل مناسب برای تربیت دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی است که آینده سازان میهن عزیزمان ایران هستند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تا با تلاش های بی وقفه همکارانم در ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش شاهد حذف کامل فضاهای غیرمستحکم در استان باشیم.

ایجاد تحول در آموزش و پرورش منوط به ایجاد تحول در کلاس درس است

همچنین در ادامه این جلسه، مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی کارمندان و مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: ادارات کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش توانسته اند تا با همکاری های دو سویه گام های بلندی را در راستای ارتقا نظام تعلیم و تربیت بردارند.

وی افزود: امروزه خیرین مدرسه ساز با توجه به فعالیت های خود در سطح کشور و استان، بخش جدایی ناپذیر و ضروری آموزش و پرورش هستند که توانسته ایم تا با مساعدت این عزیزان کار های خوبی را در دستگاه تعلیم و تربیت استان رقم بزنیم. ایجاد تحول در آموزش و پرورش منوط به ایجاد تحول در کلاس درس است که روز به روز به سمت بهتر شدن در این حوزه گام بر می داریم.