Aa
تاریخ : چهارشنبه 15 آذر 1402
کد 1414

کلنگ مدرسه 12 کلاسه مدیران خودرو بر زمین زده شد

صبح امروز مراسم کلنگ زنی مدرسه 12 کلاسه مدیران خودرو نمایندگی 483 نصیراللهی با حضور جک لی ، مدیرعامل مدیران خودرو و مسئولین استانی در محل شهرک اندیشه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، سعید جلالی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این آیین ضمن قدردانی از مسئولین مدیران خودرو گفت: امروزه عمل به مسئولیت های اجتماعی از جمله اصلی ترین امور است.
وی افزود:  انتخاب بزرگترین و مهم ترین اولویت زیست بشری یعنی آموزش و مکان یابی درست آن از جمله مهم ترین مسائل است و امیدواریم تا عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط بنگاه های اقتصادی، فرهنگ سازی شده و شاهد عمومی شدن این موضوع باشیم.

همچنین در ادامه برنامه، جک لی، مدیر عامل شرکت مدیران خودرو نیز اظهار داشت: ما در تاریخ 20 ساله خود در شرکت ام وی ام ، مسئولیت های اجتماعی بیشتری را بر عهده گرفته ایم که با توانایی های شرکت مطابقت دارد. ما معتقدیم که کودکان، آینده توسعه ملی هستند و آموزش نکته کلیدی است.  بنابراین، امسال بیشتر بر آموزش کودکان تمرکز کرده و از نفوذ شرکت برای فراخوانی از شرکا، مشتریان، دوستان رسانه ای و افراد مشهور بیشتر برای همکاری برای مسئولیت های اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از جناب آقای نصیراللهی افزود: جناب آقای نصیراللهی نماینده محترم شرکت ام وی ام گامی مهم در مسیر مسئولیت اجتماعی برداشته اند و من بر این باورم که ساختن یک مدرسه فقط آغاز راه و مانند پرتوی از نور در تاریکی است و توجه عمومی را به گروه‌های آسیب‌پذیر را جلب می‌کند.

لی در پایان خاطرنشان کرد:  "این دنیا در حال خراب شدن است، اما همیشه افرادی هستند که آن را اصلاح می کنند."  من می خواهم از کسانی که همیشه بی سر و صدا متعهد به کمک به دیگران و تغییر وضعیت رنج هستند تشکر کنم، به خاطر شما، جامعه عاشق تر خواهد شد.

لازم به ذکر است که این مدرسه در 12 کلاس به همت نمایندگی 483 نصیراللهی مدیران خودرو با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد تومان احداث خواهد شد.