Aa
تاریخ : شنبه 18 آذر 1402
کد 1417

بازدید مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی از مدارس و پروژه های آموزشی تسوج

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به منطقه تسوج از توابع شهرستان شبستر، از مدارس و پروژه های آموزشی این منطقه بازدید به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در جریان سفر یک روزه خود به منطقه تسوج از توابع شهرستان شبستر در بازدید از پروژه های این منطقه گفت: سیاست اصلی نوسازی مدارس، تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری است. 

وی افزود: یک سوم اعتبارات نوسازی مدارس استانی و دو سوم این اعتبارات ملی است، یعنی هر مبلغی که در کمیته برنامه ریزی شهرستان تصویب شود وظیفه ما تامین دو برابر آن مبلغ از اعتبارات ملی است. 

فرهودی اظهار داشت: در هر کشور و جامعه ای، تضعیف نظام در گرو تضعیف تعلیم و تربیت و ارتقا نظام در راستای ارتقا تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش است.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر منطقه و شهرستانی که آموزش و پرورش در اولویت بوده و کمیته برنامه ریزی آن شهرستان توجه ویژه ای به امر تعلیم و تربیت و ارتقا فضاهای آموزشی داشته باشد، ما نیز با تمام وجود پای کار هستیم. 

لازم به ذکر است که در پایان این بازدید ها، ضمن بررسی مسائل و مشکلات پروژه ها، تصمیمات لازم در راستای اتمام پروژه ها با استفاده از اعتبارات پروژه های نیمه تمام خیری و مولد سازی منطقه اتخاذ شده و مقرر گردید که آموزش و پرورش تسوج پیگیر موارد یاد شده باشند.