Aa
تاریخ : چهارشنبه 4 بهمن 1402
کد 1441

پیام تبریک مدیرکل نوسازی مدارس استان در پی انتصاب استاندار جدید آذربایجان شرقی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در پی انتصاب دکتر مالک رحمتی، به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، این انتصاب را در پیامی تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه‌ و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در پیام فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان آمده است:

جناب آقای دکتر رحمتی
استاندار محترم آذربایجان شرقی

  باسلام و احترام

  بدون شک انتصاب فردی جهادی وشایسته همچون حضرتعالی به عنوان متصدی استانداری آذربایجان شرقی، نشان گر تلاش و زحمات شـبانه روزی و عزم راسخ دولت مردمی و قوي جمهوری اسلامی است. یقینا تخصص و تجـارب جنـاب عالی ، نویـد بخش تحرک، تحول و پویایی بیش از پیش در جمیع جهات بوده و زمینه ساز حل مشکلات وارائه خدمات گسترده به مردم فهیم استان را فراهم خواهدکرد. 

اینجـانب،ضـمن تبریک این انتصاب شایسـته به حضـرتعالی، آمادگی خود و همکاران پرتلاشم در نوسازی مدارس آذربایجان شـرقی را در راسـتای ارتقا نظام تعلیم و تربیت در سنگر مدرسه سازی تحت فرامین مقام معظم رهبری و همگام با سیاست های دولت و دراستان همسو با راهنمائی ها وبرنامه های اعلامی ازسوی شمابرادر بزرگوار را اعلام داشـته و ازخداونـدمتعال، موفقیت هاي روز افزون حضـرتعالی را در این مسـئولیت خطیر مسئلت می نمایم.

فرهاد فرهودی محمدزاده
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی