Aa
تاریخ : پنجشنبه 12 بهمن 1402
کد 1445

پیام تبریک مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، پیام تبریکی صادر کرد.
 به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، پیام تبریک فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به شرح ذیل می باشد: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران است که با رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) «استقلال»، «آزادی» و «جمهوری اسلامی» را به ارمغان آورد.

دهه فجر آغاز دورانی است که نور بر ظلمت غلبه کرد و بر همگان یادآور شد که می‌توان با سلاح ایمان به چنگ کفر رفت و خون را بر شمشیر پیروز کرد.

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌ بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

امروزه کارکنان خدوم نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با تداعی راه شهدا و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، شبانه روز در راستای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و انقلاب اسلامی و آسایش و رفاه آینده سازان مملکت اسلامی تلاش می کنند و همواره در راه انقلاب اسلامی و زیر سایه رهبر معظم انقلاب، این تلاش را ادامه خواهند داد.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برای خانواده بزرگ نوسازی مدارس استان و کشور، بار دیگر این پیروزی شکوهمند را به مردم ایران زمین و رهبر معظم انقلاب تبریک عرض کرده و برای روح پاک و مطهر رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) سلام و صلوات می فرستم. 

فرهاد فرهودی محمدزاده 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی