Aa
تاریخ : شنبه 14 بهمن 1402
کد 1447

همزمان با ایام الله دهه فجر:

مدرسه 6 کلاسه آبریز شهرستان بستان آباد افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه فجر مدرسه 6 کلاسه مرحوم سید باوفا در روستای آبریز شهرستان بستان آباد افتتاح و 6 کلاس درس به سرانه آموزشی این شهرستان افزوده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این مدرسه ضمن قدردانی از زحمات خیرین و مدیریت آموزش و پرورش و دکتر نوری، نماینده محترم مردم شریف بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و اهالی روستای آبریز گفت: در شهرستان بستان آباد،  در ماه های گذشته 4 مدرسه شامل 18 کلاس درس با اعتباری بالغ بر 32 میلیارد تومان احداث گردیده که 60 درصد این اعتبار  توسط خیرین محترم تامین شده است.

وی ضمن قدردانی از جامعه خیرین شهرستان بستان آباد و خانواده مرحوم حاج سید باوفا ، اظهار داشت:  مدرسه 6 کلاسه روستای آبریز در 700 متر مربع و با اعتباری بالغ بر  14 میلیارد تومان احداث شده که 50 درصد این اعتبار توسط خیر محترم و 50 درصد توسط نوسازی مدارس تامین شده است.

فرهودی در پایان ضمن قدردانی از خیر محترم، جناب آقای رحمانی، گفت: پیمانکاران بازوی توانمند نوسازی مدارس هستند که شبانه روزی در راستای کمک به مدرسه سازی در کنار دولت گام بر میدارند.