Aa
تاریخ : يکشنبه 15 بهمن 1402
کد 1449

مدرسه ۶ کلاسه آچاچی میانه افتتاح شد

مدرسه ۶ کلاسه آچاچی میانه بعد از ظهر امروز همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردیده و ۶ کلاس درس به فضاهای آموزشی شهرستان میانه افزوده شد.
یه گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه ام السلمه آچاچی شهرستان میانه، ضمن تبریک انتصاب مهندس هنربر به عنوان فرماندار جدید شهرستان میانه، گفت: امروز شاهد افتتاح پروژه ۶ کلاسه آچاچی میانه که یک مدرسه سنگی است، هستیم.

وی افزود: بر اساس سیاست های دولت، نوسازی مدارس موظف است تا مدارس سنگی و کانکسی را ساماندهی کند که این مدرسه اولین مدرسه سنگی است که ساماندهی شده است.

فرهودی ادامه داد: این مدرسه در ۴۱۰متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به صورت تمام دولتی احداث گردیده است ؛ ما در ایام الله دهه فجر در سطح استان شاهد آغاز افتتاح ۲۵ پروژه آموزشی شامل ۱۵۵ کلاس درسی با اعتباری ۲۳۵ میلیارد تومان هستیم. و به امید خدا تا پایان سال ، مراسم افتتاح تمامی این مدارس برگزار و به  ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق تحویل داده خواهد شد.

این مقام مسئول در نظام تعلیم و تربیت استان در پایان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت مدرسه سازی در شهرستان میانه با بیان این که هزینه برای آموزش و پرورش،سرمایه گذاری برای آینده سازان جمهوری اسلامی ایران است گفت: در شهرستان میانه در طی ماه های گذشته ۶ پروژه شامل ۲۳ کلاس درس با اعتباری بالغ یر ۳۵ میلیارد تومان، احداث گردیده است.