Aa
تاریخ : شنبه 21 بهمن 1402
کد 1460

جان دوباره تعلیم و تربیت در شهرستان عجب شیر/ مدرسه ۳ کلاسه روستای آغاجری افتتاح شد

ظهر امروز با حضور مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و آموزش پرورش آذربایجان شرقی و مسئولین شهرستانی، مدرسه ۳کلاسه روستای آغاجری شهرستان عجب شیر افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح این مدرسه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مردم شهرستان عجب شیر در طرح آجر به آجر، مشارکت خوبی داشته اند و در این راستا پروژه های افتتاحی خوبی پیش روی این شهرستان قرار دارد.  

وی افزود: همکاران من در نوسازی مدارس استان شبانه روز در تلاش هستند تا فرزندان آذربایجان شرقی در محیطی امن و دارای آسایش تحصیل نمایند. 

وی در پایان ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز منطقه عجب شیر و مجمع خیرین مدرسه ساز استان ادامه داد: تا پایان سال ۱۴۰۳، مدارس روستای های هرگلان، زاویه،  یایچی و گنبد از طریق اعتبارات دولتی افتتاح خواهند شد فلذا پیگیر حل مشکلات فضاهای آموزشی در شهرستان عجب شیر هستیم و عزم ما برای کاهش این مشکلات جدی است. 

لازم به ذکر است که مدرسه روستای اغاجری شهرستان عجب شیر در ۳ کلاس درس و به همت خانواده محترم حریری به بهره برداری رسیده است.