Aa
تاریخ : سه شنبه 24 بهمن 1402
کد 1463

همزمان با میلاد با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار صورت پذیرفت:

تجلیل از عوامل اجرایی قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه عاشورا توسط مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به مناسبت روز پاسدار با حضور در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا، ضمن دیدار با سرهنگ سید مهدی حسینی، فرمانده قرارگاه و عوامل اجرایی، از آنان تجلیل به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در هدایت گروه های جهادی و نگاه ویژه به مدارس مناطق محروم و تعلیم و تربیت آینده سازان جمهوری اسلامی ایران گفت: امروزه امنیت جامعه و آرامش دانش آموزان و مردم را مدیون شما پاسداران عزیز هستیم.

وی افزود: ما در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی همواره در کنار سپاه پاسداران بوده و تلاش ما حفظ آرمان های شهدا و فراهم نمودن محیطی امن برای تحصیل دانش آموزان ایران اسلامی است.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تا بتوانیم ادامه دهنده راه سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی بوده و روز به روز شاهد ساماندهی هر چه بیشتر مدارس غیرمستحکم در استان باشیم.

همچنین در این دیدار سرهنگ حسینی، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا نیز از زحمات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در راستای جهاد مدرسه سازی گفت: همه ما در جمهوری اسلامی ایران یک پاسدار و یک بسیجی هستیم و توجه ویژه به تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت، از اهداف اصلی ما در تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی در پایان خطاب به مدیرکل نوسازی مدارس استان با بیان اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا همواره در کنار نوسازی مدارس است، گفت: اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی از بدو تاسیس تا کنون، علی الخصوص در سال های اخیر، همواره در راستای مدرسه سازی و تامین محل تحصیل دانش آموزان تلاش های بی شائبه و زحمات بی دریغی را متحمل شده است و بنده از مدیرکل تلاشگر و ساعی این مجموعه و کارکنان خدوم نوسازی مدارس استان کمال تشکر را دارم .