Aa
تاریخ : پنجشنبه 10 اسفند 1402
کد 1469

به مناسبت روز مهندس توسط مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام پذیرفت:

تجلیل از مهندسان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی

به مناسبت روز مهندس، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی طی مراسمی از مهندسان این اداره کل تجلیل به عمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات همکاران گفت: همکاران ما با صمیمیت و عشق و علاقه کنار همدیگر، برای امر مقدس مدرسه سازی یکرنگ و همدل هستند و همین عشق و علاقه آنان بهانه ای  برای تحمل سختی های کارشان است. 

وی افزود: خدمات رسانی به کل استان آذربایجان شرقی با ۸۵ نفر ، کار آسانی نیست و لذا مهمترین خدمت به جامعه آموزشی کشور است.

فرهودی ادامه داد: کار مدرسه سازی، کاری مقدس و این تقدس کار، نعمت بزرگی برای است و لذا خوشبختانه دست در دست هم داده و تلاش کرده ایم تا به دانش آموزان این مملکت خدمتی کرده باشیم.

  مدیرکل نوسازی مدارس استان در پایان با بیان این که قطعا نتایج پایان سال ۱۴۰۲ نیز درخشان خواهد بود، اظهار داشت: امیدواریم تا دست در دست هم بدهیم تا سال آینده را پر انگیزه تر و قوی تر از امسال شروع کنیم و امیدواریم تا سال آینده به مثابه امسال تلاشمان را دو چندان کرده و برای کودکانمان در مدارس محروم مدرسه بسازیم.