Aa
تاریخ : چهارشنبه 1 فروردين 1403
کد 1481

همزمان با فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت صورت پذیرفت :

پیام تبریک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز و بهار طبیعت، در پیامی این عید باستانی را تبریک گفت
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در پیام فرهاد فرهودی آمده است : 

بسم الله الرحمن الرحیم 

حمد و سپاس پروردگار منان را که در سایه الطاف بیکرانش، خانواده بزرگ نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی توانست با سعی و تلاش بی وقفه برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت ارتقا نظام تعلیم و تربیت کشور و ایجاد محیطی امن و ایمن برای آینده سازان جمهوری اسلامی ایران، به عنوان محور اصلی و اساسی فعالیت های خود گام های بلندی بردارد و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

امید است در سالی که در پیش رو داریم این تلاش ها در راستای دستیابی به چشم انداز، حفظ و ارتقای جایگاه برتر اداره کل و ساخت مدارسی نوین و ایمن برای فرزندان ایران زمین پیگیرانه ادامه یابد.

رسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم های نو برای آینده است؛ آینده ای که همه امیدواریم و باید که بهتر از گذشته باشد.

شایسته است که همزمان با ماه مبارک رمضان و ضیافت نورانی الهی، تجلی قدرت نامتناهی پروردگار بر سیمای طبیعت را ارج نهاده و آغاز زمان تغییر، با هم برای هم و به یاد هم، دست به دعا برداریم و از آفریدگار دو عالم بخواهیم که در سال جدید همواره با گام ها و عزمی راسخ بتوانیم تا بیش از پیش در راستای حفظ و ارتقا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ثابت قدم باشیم.

۱۴۰۳/۰۱/۰۱

فرهاد فرهودی محمدزاده 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی