Aa
تاریخ : شنبه 4 فروردين 1403
کد 1482

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی:

تحول در فضاهای آموزشی بناب با هماهنگی نوسازی مدارس، فرمانداری بناب و خیرین امکان پذیر است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی در استان گفت: تحول در فضاهای آموزشی بناب با هماهنگی نوسازی مدارس، فرمانداری بناب و خیرین امکان پذیر است.
 گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی ضمن حضور در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بناب و تشریح وضعیت مدارس این شهرستان اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، ۶ پروژه شامل ۳۶ کلاس درس در هنرستان بناب به بهره برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش گردیده است.  

وی ضمن قدردانی از تلاش های مسئولین امر و نماینده محترم مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در راستای توجه به مدارس، گفت: همچنین لازم به ذکر است که هم اکنون ۱۵ پروژه در قالب ۱۱۴ کلاس درس نیز در این شهرستان در دست اجرا می باشد. 

فرهودی ادامه داد: به امید خدا امسال پروژه های مدارس ۱۲ کلاسه قره چپق، ۱۲ کلاسه آغداش و ۶ کلاسه صور شهرستان بناب را تا یک مهر ۱۴۰۳ تحویل آموزش و پرورش منطقه خواهیم داد؛ تحول در فضاهای آموزشی بناب با هماهنگی نوسازی مدارس، فرمانداری بناب و خیرین امکان پذیر است

  ارسال تجهیزات آموزشی- پرورشی و هنرستانی به ارزش  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به شهرستان بناب  

این مقام مسئول در نظام تعلیم و تربیت استان آذربایجان‌ شرقی در ادامه بر ارسال تجهیزات آموزشی-پرورشی و هنرستانی به شهرستان بناب تاکید کرده و گفت: در سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، تجهیزات آموزشی- پرورشی و هنرستانی به این منطقه ارسال گردید که ارزش ریالی تجهیزات هنرستانی ارسال شده به منطقه، ۱۹۰۰ میلیارد تومان می باشد . 

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تا بتوانیم در سال ۱۴۰۳، با کمک خیرین محترم و مسئولین امر در منطقه، بخش عمده ای از پروژه های نیمه تمام این شهرستان را تکمیل و برای تحصیل آینده سازان جمهوری اسلامی، تحویل آموزش و پرورش منطقه دهیم.