Aa
تاریخ : سه شنبه 14 فروردين 1403
کد 1485

اولین جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در سال 1403 برگزار شد

اولین جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در سال 1403 با حضور مدیرکل، معاونین و همکاران این اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در سال 1403، ضمن عرض تسلیت به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و خانواده های شهدای حادثه حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و محکومیت این اقدام ددمنشانه گفت: از خداوند متعال ، علو درجات را برای شهدای این حادثه و نابودی رژیم طاغوتی اسرائیل را خواستاریم.  

وی ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه بندگی خدا، خطاب به کارکنان نوسازی مدارس استان اظهار داشت: سالی دیگر را با فراز و نشیب ها و سختی های فراوان، در کنار هم و دست در دست هم  پشت سر گذاشتیم و از خداوند منان برای شما و خانواده های محترمتان سالی مملو از خیر و برکت را آرزومندیم.   فرهودی ادامه داد: ارزیابی عملکرد ما نزد خداوند است؛ همین که پایان سال دست در دست هم چند مدرسه بیشتر از سال قبل تحویل دانش آموزان این مرز و بوم بدهیم، برایمان کافی است و لذا این امر در سایه تلاش و فعالیت های روز افزون شما عزیزان رقم زده خواهد شد .

   وی ضمن تشریح اهداف اداره کل نوسازی مدارس در سال 1403 گفت: در سال 1403 کیفیت در کنار کمیت اصلی ترین هدف اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی است که پیش از این نیز چنین بوده است. 

  وی با بیان این که در سال 1402 متوسط سرانه آموزشی استان از میانیگن کشوری افزایش یافته و از 5/17 متر مربع به 5/61  متر مربع تغییر کرد، ادامه داد: افزایش متوسط سرانه آموزشی از میانگین کشوری، رکوردی بی نظیر در عرصه مدرسه سازی و کشور است . در سالی که گذشت، در سایه ی تلاش های شما عزیزان 117 پروژه شامل 400 کلاس درس را تحویل دانش آموزان دادیم و لذا این بدین معناست که به طور متوسط هر 3 روز، یک مدرسه به فضاهای آموزشی استان اضافه کردیم.  

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت تخصیص به موقع اعتبارات عمرانی گفت: تخصیص سریع و به موقع اعتبارات و تامین اعتبار لازم اداره ، منجر به تامین 60 الی 70 درصد نیاز جامعه خواهد شد.  

وی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت رعایت نظم ساختاری، انجام مکاتبات به موقع و سریع و برگزاری منظم جلسات مناقصه، اظهار داشت: امیدواریم تا در سال 1403 نیز با تلاش شما عزیزان، باز هم شاهد موفقیت های روز افزون و چشمگیر در عرصه مدرسه سازی و تامین فضایی امن برای دانش آموزان میهن اسلامی باشیم.