Aa
تاریخ : پنجشنبه 16 فروردين 1403
کد 1487

با حضور مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و راه و شهرسازی آذربایجان شرقی:

جلسه هماهنگی ساخت مدارس نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند ، برگزار شد / تحویل 24 کلاس درس در شهر جدید سهند توسط نوسازی مدارس تا آغاز سالتحصیلی 1403-1404

صبح امروز با حضور مدیران کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، فرماندار و مدیریت شهرستان اسکو، جلسه هماهنگی ساخت مدارس نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند ، برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، با پیگیری های فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان، جلسه ای در دفتر مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص پیگیری نحوه ساخت مدارس نهضت ملی مسکن برای سال 1403 و 1404 برگزار شد. 

در این جلسه مقرر شد تا اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نسبت به تحویل 24 کلاس درس در شهر جدید سهند تا یک مهر 1403 اقدام نموده  و نیز شرکت عمران سهند نیز در راستای تحویل 4 فضای آموزشی 12 کلاسه در سایت نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند  تا مهر ماه 1403 با اخذ دستور برداشت از صندوق توسعه ملی اقدام نمایند. 

لازم به توضیح است که برنامه ریزی برای ساخت مدارس نهضت ملی مسکن در سال 1404 نیز در هفته های آتی متعقبا توسط این کارگروه انجام خواهد یافت.