Aa
تاریخ : سه شنبه 28 فروردين 1403
کد 1510

در راستای تکریم خیرین صورت گرفت:

سلسله دیدار های مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیرین مدرسه ساز

در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در اولین روز دیدار با خیرین، طی دیدار هایی جدا گانه با جمعی از خیرین مدرسه ساز استان دیدار نمود.
دیدار با خیر مدرسه ساز، جناب آقای خاماچی
 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، در سلسله دیدار های خود با خیرین، با حاج کاظم خاماچی دیدار نموده و در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خیر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند.

حاج کاظم خاماچی، خیر مدرسه ساز و مدیرعامل خیریه نوبر تبریز، قدیمی ترین خیریه در آذربایجان شرقی، در این دیدار خطاب به مدیرکل و معاونین اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: امر مدرسه سازی، کار مقدسی است که باید همگان به آن توجه ویژه ای داشته باشند. مردمی بودن و در کنار مردم بودن رکن اصلی کار خیر است که خدا را شاکریم تا اداره وزین نوسازی مدارس آذربایجان شرقی نیز چنین است.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال برای همه ی خیرین مدرسه ساز و کارکنان خدوم نوسازی مدارس آذربایجان شرقی آروزی سعادت و توفیقات روز افزون را دارم.

دیدار با خیر مدرسه ساز، جناب آقای ساسانی


همچنین در ادامه دیدار ها، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیر محترم مدرسه ساز جناب آقای ساسانی دیدار نموده و در این دیدار ضمن اشاره به اهمیت خیرین مدرسه ساز در استان گفت: خیرین مدرسه ساز رکن اصلی و اساسی ارتقا نظام تعلیم و تربیت در راستای پیشبرد اهداف در جمهوری اسلامی است.

خیر محترم، جناب آقای ساسانی نیز در این دیدار گفت: امر مدرسه سازی بر اساس فرمایشات رهبری از مهمترین امور در سنگر فرهنگی کشور است و ما نز وظیفه داریم تا در اجرای این فرمایشات نهایت تلاش را داشته باشیم.

دیدار با خیر مدرسه ساز، جناب آقای دکتر اکبر شریفی


فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در ادامه دیدار های خود با خیرین با جناب آقای دکتر اکبر شریفی، دیدار نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن تجلیل و آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خیر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند

دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با زوج پزشک مدرسه ساز


 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در سلسله دیدار های خود با خیرین، با جناب آقای دکتر علی مشکینی و سرکار خانم دکتر بهجتی، زوج پزشک مدرسه ساز، دیدار نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خیرین بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند.

گفتنی است که این زوج هم در امر مدرسه سازی و هم در امر ویزیت رایگان در مناطق محروم، همیشه یار و یاور دولت و کمک حال مردم بوده اند.