Aa
تاریخ : چهارشنبه 29 فروردين 1403
کد 1513

در راستای تکریم خیرین صورت گرفت:

سلسله دیدار های مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیرین مدرسه ساز ۲

در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در دومین روز دیدار با خیرین، طی دیدار هایی جدا گانه با جمعی از خیرین مدرسه ساز استان دیدار نمود.
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با حاج جواد فشنگچی



به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، در سلسله دیدار های خود با خیرین با حاج جواد فشنگچی، دیدار نمود.

مدیرکل نوسازی مدارس استان در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت همکاری خیرین با دولت، خیرین مدرسه ساز را بازوی توانمند اداره کل نوسازی مدارس عنوان کرد.

لازم به ذکر است که حاج جواد فشنگچی، قبلاً یک مدرسه به یاد پدر گرامیشان بنا نهاده بودند و قرار است مدرسه ای دیگر نیز به یاد مادر گرامیشان بنا نهند.

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با حاج حمدالله غضنفری

 
فرهودی در ادامه دیدار های خود، با حاج حمدالله غضنفری، خیر پیشکسوت مدرسه ساز دیدار نموده و خطاب به ایشان گفت: راه و رسم خیرین مدرسه سازی همانند حاج حمدالله غضنفری، الگویی برای دانش آموزان و میراثی برای آیندگان جمهوری اسلامی است که باید در حفظ این ارزش ها و میراث نهایت تلاش و دقت را داشته باشیم.

لازم به ذکر است که در این دیدار، حاج حمدالله غضنفری نیز ضمن آرزوی موفقیت برای مدیرکل جهادی نوسازی مدارس استان و دیگر خیرین مدرسه ساز، از وی خواست تا در راستای اعتلای نظام تعلیم و تربیت پابرجا و در کنار خیرین باشند.

دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با حاج حسن نصرالهی


فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در ادامه دیدار های خود با خیرین با جناب آقای حاج حسن نصرالهی، دیدار نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن تجلیل و آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خیر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند


دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیر مدرسه ساز، جناب آقای کریم کاری


در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در سلسله دیدار های خود با خیرین، با جناب آقای کریم کاری، دیدار نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خبر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند.