Aa
تاریخ : چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
کد 1516

در راستای تکریم خیرین صورت گرفت:

سلسله دیدار های مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیرین مدرسه ساز ۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در ادامه سلسله دیدار های خود با خیرین، در سفر خود به استان تهران، طی دیدار های جداگانه، از جمعی از خیرین مدرسه ساز تجلیل بعمل آورد.
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با حاج رحیم گلشن  


 
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در ابتدا با خیر محترم مدرسه ساز جناب آقای حاج رحیم گلشن دیدار نمود.

وی در این دیدار ضمن تاکید بر نقش بسزای خیرین در اعتلای نظام تعلیم و تربیت و تامین آینده ی دانش آموزان، از این خیر بزرگوار قدردانی نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خبر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند. 

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با جناب آقای نعمت بنی آدم 


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در ادامه دیدار ها، با جناب آقای نعمت بنی آدم، از خیرین سرشناس و خوشنام کشوری دیدار نمود.

فرهودی در این دیدار گفت: امروزه کمک های شما خیرین بزرگوار، امیدی بزرگ برای افزایش فضاهای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان جمهوری اسلامی و کار مقدسی است. 

جناب آقای بنی آدم نیز در این دیدار،  از زحمات اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای تامین فضاهای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان قدردانی نموده و گفت: از خداوند منان خواستارم تا با کمک شما عزیزان و خیرین و همراهی دولت،  روزی شاهد برچیده شدن تمام مدارس غیرمستحکم در سطح آذربایجان شرقی و کشور باشیم. 

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با جناب آقای عزیزاله سرچمی میانه ای  


در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در سلسله دیدار های خود با خیرین، با جناب آقای عزیزاله سرچمی میانه ای، دیدار نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خبر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند. 

دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با جناب آقای حسین جمشیدیان گلپایگانی


   فرهودی در ادامه دیدار های خود با خیر محترم مدرسه ساز، جناب آقای حسین جمشیدیان گلپایگانی دیدار نموده و گفت: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که در این راستا باید نهایت شکر را بجای آوریم.

وی ضمن تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز در ترغیب دیگر مردم به این امر مقدس گفت: امروزه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با فهم عمیق خود نسبت به توسعه دانش، الگویی برای مردم و دانش آموزان هستند و یقینا قدم نهادن در جای پای این عزیزان، تجلی بخش روز های خوش در نظام تعلیم و تربیت کشور است.