Aa
تاریخ : پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
کد 1517

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با مدیرعامل و معاون جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در طی سفر خود به استان تهران، با مدیرعامل و معاون جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دیدار نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در طی سفر خود به استان تهران، ضمن حضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، با اهدای لوح تقدیر، از زحمات سید محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین و منصور نجفی افشار، معاون جامعه خیرین مدرسه ساز کشور قدردانی نمود.

فرهودی در این دیدار ضمن تاکید بر روابط سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین گفت: همکاری و تلاش های دو جانبه سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز، نمونه بارز همراهی مردم با دولت است. وی افزود: امروزه خیرین مدرسه ساز با تلاش شبانه روزی خود، نوید بخش آینده ای بهتر برای فضاهای آموزشی کشور هستند و در این راستا مجامع خیرین مدرسه ساز در کشور، با ترغیب و جذب خیرین،  نقش بسزایی در این امر دارند.

لازم به ذکر است که در این دیدار سید محمدرضا جعفری، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با قدردانی از زحمات مدیرکل و همکاران نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در راستای جذب خیرین و برگزاری دقیق و بی نقص انتخابات مجمع خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی گفت: مردمی بودن و در کنار مردم بودن از شاخصه های اصلی مدیران جوان در دولت مردمی است و امیدواریم تا با تکیه بر منویات مقام معظم رهبری، گام های بزرگی را بیش از پیش در عرصه مدرسه سازی استان آذربایجان شرقی داشته باشید.

منصور نجفی افشار، معاون جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این دیدار از زحمات مجمع خیرین مدرسه ساز. استان آذربایجان شرقی و اداره کل نوسازی مدارس این استان قدردانی نموده و بر اهمیت تکریم خیرین در راستای ترغیب دیگران به انجام کار خیر تاکید کرد.