Aa
تاریخ : جمعه 7 ارديبهشت 1403
کد 1520

در راستای تکریم خیرین صورت گرفت:

سلسله دیدار های مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیرین مدرسه ساز 4

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در ادامه سلسله دیدار های خود با خیرین، در سفر خود به استان تهران، طی دیدار های جداگانه، از جمعی از خیرین مدرسه ساز تجلیل بعمل آورد.
دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با بنیان‌گذار اقلیم‌شناسی سینوپتیک در ایران


در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در سلسله دیدار های خود با خیرین، با دکتر بهلول علیجانی، بنیان‌گذار اقلیم‌شناسی سینوپتیک در ایران دیدار نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خبر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند.

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با جناب آقای غلامحسین حبیب نژاد


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی در ابتدا با خیر محترم مدرسه ساز جناب آقای غلامحسین حبیب نژاددیدار نمود.

وی در این دیدار ضمن تاکید بر نقش بسزای خیرین در اعتلای نظام تعلیم و تربیت و تامین آینده ی دانش آموزان، از این خیر بزرگوار قدردانی نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خبر بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند.

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با جناب آقای بهنام خانکشی زاده
 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در ادامه دیدار ها، با جناب آقای بهنام خانگشی زاده، دیدار نمود.

فرهودی در این دیدار گفت: امروزه کمک های شما خیرین بزرگوار، امیدی برای آینده سازان جمهوری اسلامی و نویدبخش آینده ای ذوشن برای آنان است.

جناب آقای بهنام خانکشی زاده نیز در این دیدار،  از زحمات اداره کل نوسازی مدارس استان در راستای تامین فضاهای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان قدردانی نموده و بر اهمیت تکریم خیرین در راستای دعوت هر چه بهتر به شرکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد.

دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیر نمحترم مدرسه ساز، برادران نظری


فرهودی در ادامه دیدار های خود با خیرین محترم مدرسه ساز، برادران نظری دیدار نموده و گفت: توفیق خدمت به نیکوترین و شایسته ترین مردم در نظام اسلامی، فرصت گرانبها و پرافتخاری است که در این راستا باید نهایت شکر را بجای آوریم.

وی ضمن تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز در ترغیب دیگر مردم به این امر مقدس گفت: امروزه خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با فهم عمیق خود نسبت به توسعه دانش، الگویی برای مردم و دانش آموزان هستند و یقینا قدم نهادن در جای پای این عزیزان، تجلی بخش روز های خوش در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

دیدار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با خیرین محترم مدرسه ساز، خانواده ملاعیسی


در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در سلسله دیدار های خود با خیرین، با خانواده محترم ملاعیسی ، دیدار نمود.

لازم به ذکر است که فرهودی در این دیدار ضمن آرزوی موفقیت های روز افزون برای این خبرین بزرگوار، از ایشان خواست تا بیش از پیش یار و یاور اداره کل نوسازی مدارس در امر مقدس مدرسه سازی باشند.