Aa
تاریخ : شنبه 30 تير 1403
کد 1604

در راستای بررسی مشکلات مدارس و پروژه های آموزشی صورت پذیرفت:

دیدار مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با رییس آموزش و پرورش منطقه تیکمه داش

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در راستای بررسی مشکلات مدارس و پروژه های آموزشی منطقه تیکمه داش، با رییس این منطقه دیدار و به گفت و گو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی،  طی دیدار فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با علیزاده، رییس آموزش و پرورش تیکمه داش، مدیرکل نوسازی مدارس استان به بررسی مشکلات مدارس و پروژه های آموزشی منطقه مذکور پرداخت.

فرهودی در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت سرویس سیستم های گرمایشی مدارس در فصل تابستان گفت: امروزه سیستم های گرمایشی در مدارس از جمله مهمترین شاخص ها در بازگشایی مدارس است و لذا از تمامی مدیران نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان خواهشمندیم تا نسبت به سرویس این امر مهم اقدامات لازم را مبذول نمایند.

همچنین در این دیدار علیزاده، رییس آموزش و پرورش تیکمه داش نیز ضمن قدردانی از اقدامات اداره کل نوسازی مدارس استان در توزیع تجهیزات آموزشی به مناطق کم برخوردار و رعایت عدالت آموزشی در استان به بیان مشکلات مدارس و فضاهای آموزشی تیکمه داش پرداخته و در راستای حل این مشکلات با مدیرکل نوسازی مدارس استان به گفت و گو پرداخت.