Aa
تاریخ : يکشنبه 31 تير 1403
کد 1605

همزمان با تجلیل از خیرین مدرسه ساز صورت گرفت:

بازدید مدیرکل نوسازی مدارس استان از پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه در باسمنج

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی از پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز باسمنج بازدید و از خیرین اهدا کننده زمین این مدرسه تجلیل بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی ضمن بازدید از پروژه ۱۲ کلاسه باسمنج که توسط خیر محترم مدرسه ساز، جناب آقای ساسانی در حال احداث می باشد، از اهدا کنندگان زمین این مدرسه تجلیل بعمل آورد.

فرهودی خطاب به برادران فخرایی، اهدا کنندگان زمین مدرسه، گفت: امروزه کمک های شما خیرین بزرگوار، امیدی برای آینده سازان جمهوری اسلامی و نویدبخش آینده ای روشن برای آنان است.

وی ضمن تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز در ترغیب دیگر مردم به این امر مقدس گفت: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با فهم عمیق خود نسبت به توسعه دانش، الگویی برای مردم و دانش آموزان هستند و یقینا قدم نهادن در جای پای این عزیزان، تجلی بخش روز های خوش در نظام تعلیم و تربیت کشور است.

فرهودی در پایان از زحمات خیر محترم، جناب آقای ساسانی نیز قدردانی نموده و گفت: امروزه خیرین مدرسه ساز با سردمداری در امر مقدس مدرسه سازی، امیدی برای آینده ی بهتر و بدون مدرسه غیرمستحکم در کشور را رقم می زند و قطعا شما با این کار خود، دعای خیر دانش آموزان را به عنوان پشتوانه خود رقم می زنید.

لازم به ذکر است که این مدرسه به همت خیرین محترم در 12 کلاس درس در محیطی به مساحت 4600 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.