Aa
تاریخ : دوشنبه 22 مرداد 1403
کد 1626

دیدار مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با رئیس آموزش و پرورش مرند

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن دیدار با رئیس آموزش و پرورش مرند، به بررسی پروژه های آماده افتتاحی مهر ماه سال جاری و مشکلات فضاهای آموزشی این شهرستان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیر کل نوسازی مدارس استان در دیدار با تاری زاده، رییس آموزش و پرورش شهرستان مرند. ضمن اشاره به اهمیت توسعه نظام تعلیم و تربیت در استان و شهرستان مرند گفت: به حول قوه الهی امسال یک مهر باشکوهی در استان خواهیم داشت و افتتاح های مدارس در شهرستان مرند نیز تجلی گر همین شکوه خواهد بود.

وی افزود: بیشتر مصوبات احصا شده در بازدید به همراه دکتر حبیب زاده، نماینده مردم شریف مرند و جلفا، انحام پذیرفته و در هفته های آتی شاهد تکمیل این مصوبات خواهیم بود.
لازم به ذکر است که همچنین در این دیدار، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به بررسی مشکلات فضاهای آموزشی شهرستان مرند پرداخته و دستورات لازم را در جهت رفع مشکلات احصا شده توسط آموزش و پرورش صادر نمود.

گفتنی است تا مدیرکل نوسازی مدارس استان طی بازدیدی که چندی پیش به همراه نماینده محترم مردم شریف مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی از مدارس شهرستان مرند داشت، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی، تجهیز، بهسازی، آسفالت، ایزوگام و احداث چمن مصنوعی و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی در این شهرستان تا پایان سال ۱۴۰۳، تعیین گردید.