Aa
تاریخ : دوشنبه 26 شهريور 1403
کد 1657

افتتاح مدرسه ۶ کلاسه امام رضا (ع) قشلاق گوگان

مدرسه ۶ کلاسه امام رضا (ع) قشلاق گوگان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، محمد نجفی ، مدیر عامل مجمع خيرين مدرسه ساز  استان در آیین افتتاح  مدرسه  قشلاق گوگان، با حضور  فرماندار و  بخشدار  منطقه، میرزاپور نماینده خیر والامقام حاج علی عسگریان دماوندی برگزار شد، اظهار داشت: مدرسه ۶ کلاسه روستای قشلاق با زیر بنای ۳۷۰  متر مربع و با مساحت ۱۵۰۰ متر مربع  بصورت مشارکتی و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان احداث و تحویل آموزش وپرورش استان گردید.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان، در بخشی از سخنان خود از خیرین مدرسه ساز تشکر نمود و گفت: من دست تک تک خیرین مدرسه ساز را میبوسم و استدعا دارم  خیرین کمک رسان دولت باشند تا مدارس ایمن ساخته و تحویل دانش آموزان  نماییم.

وی اظهار داشت : استان های آذربایجان شرقی ، تهران و کردستان  بیشترین مدارس تخریبی  را دارند که با یاری رسانی  خیرین مدرسه ساز  این بازوان قوی و  قدرتمند دولت تعداد مدارس تخریبی ‌ را به حداقل خواهیم رساند.

گفتنی است حاج علی عسگریان دماوندی  از جمله خیرین نیک‌اندیشی است که به رشد تعلیم و تربیت و دانش افزایی فرزندان این مرز و بوم و مدرسه سازی اعتقاد  دارد در این عرصه  ۱۵ باب مدرسه در کل کشور احداث نموده که ۱۲ باب  مدرسه شامل آذربایجان شرقی  می‌شود.