Aa
تاریخ : سه شنبه 27 شهريور 1403
کد 1658

به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی صورت پذیرفت:

افتتاح زمین چمن مصنوعی مزین به نام شهید رئیسی در شهرستان مرند

زمین چمن مصنوعی مزین به نام شهید رئیسی هنرستان امام حسین(ع) شهرستان مرند، به همت اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در ادامه افتتاح پروژه های آموزشی، با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان به همراه مسئولین شهرستانی، زمین چمن مصنوعی هنرستان امام حسین (ع) شهرستان مرند که به نام شهید خدمت ، شهید رئیسی نامگذاری شده است، افتتاح گردید.

گفتنی است که این زمین چمن مصنوعی در متراژ ۹۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در آیین افتتاح این زمین چمن مصنوعی، ضمن اشاره به اهمیت ایجاد روحیه ورزش و سلامتی در دانش آموزان گفت: افتتاح زمین های چمن مصنوعی توسط اداره کل نوسازی مدارس استان، تجلی گر آینده ای بهتر برای ورزش دانش آموزی استان بوده و افتتاح های این چنینی زیادی را در پیش رو خواهیم داشت.

لازم به ذکر است که اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی، در کنار نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، همواره به وجوه فرهنگی و سلامتی و اجتماعی در بستر مدرسه نیز تاکید نموده و در این راستا گام های بزرگی را از بدو تاسیس طی نموده است.