Aa
تاریخ : شنبه 14 مهر 1403
کد 1677

در دومین هفته از بهار تعلیم و تربیت صورت پذیرفت :

بهره برداری از ۱۲ کلاس درس در شهرستان مرند

در دومین هفته از بهار تعلیم و تربیت، با افتتاح مدرسه ۶ کلاسه کشکسرای و ۶ کلاسه یامچی، ۱۲ کلاس درس به سرانه آموزشی شهرستان مرند افزوده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه کشکسرای و ۶ کلاسه یامچی شهرستان مرند با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و مدیرکل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد.

مقدم پور، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل نوسازی مدارس استان در این آیین ضمن قدردانی از خیر محترم گفت: امروزه خیرین مدرسه ساز، رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت و تامین کنندگان آینده ی آینده سازان جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: مدرسه ۶ کشکسرای مرند به همت خیر محترم جناب آقای حاج علی مرتضی، در زیربنا ۴۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان که تماما توسط خیر محترم تامین شده، افتتاح و به تحویل آموزش و پرورش شهرستان مرند شد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم تا دانش آموزان این روستا در این محیط امن و استاندارد تحصیل نموده و شاهد پیشرفت چشمگیر این عزیزان در عرصه های مختلف علمی باشیم.

همچنین لازم به ذکر است که در ادامه این آیین، مدرسه ۶ کلاسه یامچی مرند نیز در متراژ ۴۸۰ مترمربع با همکاری اهالی روستا و اداره کل نوسازی مدارس استان با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و تحویل آموزش و پرورش شهرستان مرند داده شد.