Aa
تاریخ : سه شنبه 17 مهر 1403
کد 1682

همزمان با آغازین هفته های سالتحصیلی:

مدرسه 6 کلاسه نان سحر روستای وانلوجق شهرستان مرند افتتاح شد / خیرین، سکانداران کشتی تعلیم و تربیت هستند

همزمان با آغازین هفته های شروع بهار تعلیم و تربیت، مدرسه 6 کلاسه نان سحر روستای وانلوجق شهرستان مرند با حضور مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران و مدیرعامل شرکت نان سحر افتتاح گردید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان در این مراسم ضمن قدردانی از خیرین محترم و همکاری اهالی فرهنگ دوست روستای وانلوجق مرند اظهار داشت: بنده به نمایندگی از دولت و جامعه آموزشی از خیرین محترم علی الخصوص جناب آقای خان محمدی، مدیرعامل شرکت نان سحر، بابت این که شروع این کار خیر و فرهنگ سازی را در این مدرسه پایه ریزی کرده اند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: امیدوارم تا دانش آموزان این مدرسه هر وقت نام مهندس خان محمدی را در سردرب این مدرسه مشاهده کردند،  سه مولفه گذشت، ایثار و مسئولیت پذیری را از شما به یاد بیاورند و سرلوحه زندگی شان قرار دهند چرا که با این سه مولفه، آینده کشور تامین خواهد شد .

فرهودی در پایان ضمن قدردانی از بنی آدم، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تهران و تاری زاده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مرند، اظهار داشت: امروزه بالندگی فضاهای آموزشی کشور، آذربایجان شرقی و به تبع آن شهرستان مرند را مدیون این عزیزان هستیم.

لازم به ذکر است که این مدرسه 6 کلاسه در متراژ 406 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد تومان به بهره برداری رسید که 30 درصد اعتبار توسط خیرین محترم و 70 درصد توسط دولت سرمایه گذاری شده است.