Aa
تاریخ : پنجشنبه 26 مهر 1403
کد 1700

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

خدمت به محرومان همواره مورد قبول درگاه ابدیت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: خدمت به محرومان باید در کنار عبادت مورد توجه باشد زیرا همواره مورد قبول درگاه ابدیت است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز آذربایجان شرقی، اظهار کرد: بنیاد خیریه مصلی امام راحل در تبریز یک قطعه زمین پنج هزار مترمربعی را در شهرک مرزادان برای ساخت مدرسه کریم آذربایجان به یاد خیر نیک نام تبریزی حاج کریم مردانی آذر به آموزش و پرورش اهدا و امروز این مدرسه افتتاح شد.

وی افزود: یک مدرسه دیگر نیز در شهرک مرزداران آماده افتتاح است و چهار زمین دیگر از ۲ هزار تا چهار هزار متر مربع به مدرسه سازان هدیه داده شده که قیمت به روز آن‌ها ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مطهری اصل ادامه داد: امام خمینی(ره) در وصیتی به سیداحمدآقا می‌فرمایند: بعید می‌دانم عبادت‌های ما موردقبول حضرت احدیت قرار گیرد و نسبت به آن اطمینان نداریم اما چیزی که حتما می‌دانیم مورد قبول است و باید بیشتر دنبال آن بود، کمک به محرومان است.

وی گفت: در کنار عبادت‌های شخصی باید بیشتر به مردم خدمت کرد زیرا وقتی انسان به دیگران خدمت می‌کند، دیگران برایش دعا می‌کنند و مورد استجابت قرار می‌گیرد.

وی افزود: خدمت به دیگران، تحفه‌ای است که در درگاه ابدیت و پیشرفت علمی کشور چیزی بالاتر از آن نیست و شعار دولت چهاردهم، که وفاق ملی است با کمک همه عزیزان از نظر عملی اجرایی شود.