Aa
تاریخ : شنبه 28 مهر 1403
کد 1705

در راستای کمک به توسعه و تجهیز مدارس روستاهای محروم و هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی کشور صورت پذیرفت:

تجلیل معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی

در راستای کمک اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی به توسعه و تجهیز مدارس روستاهای محروم و هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان، طی لوح سپاسی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مدیرکل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی ارسال لوح سپاسی، از فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آورد .
 
در متن این لوح سپاس که در حین برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی به مهندس فرهودی اهدا گردید، آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

سرور ارجمند بسیجی گرانقدر جناب آقای مهندس فرهودی
مدیرکل محترم نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی
 
با سلام تحیات الهی
دردود بر شما که محضر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش تعلیم و تربیت است. شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا.
از اینکه با بهره گیری از فیش لایتناهی الهی با همت و حمیت وسیع و وثیق با مشارکت و معاضدت مالی و معنوی در راستای تداوم همکاری آن اداره کل با سپاه عاشورا و کمک به توسعه و تجهیز مدارس روستاهای محروم و هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان آذربایجان شرقی؛ سخاوتمندانه و کریمانه اهتمام ورزیده اید؛ و بمصداق قول مشهور:
(من لم یشکر النعم من المخلوق لم یشکر الخالق)
سپاسگزاری نموده و به شکرانه ی این توفیق الهی، و به پاس آن عمل صالح و پسندیده، از فرصت بیست و ششمین جشنواره خیرن مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی در سال 1403، این لوح تقدیر، تقدیم محضر شایسته و گرانمایه ی جنابعالی می گردد.
با امید اینکه، با توکل به خداوند متعال در جهت نیل به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جهت تربیت نیروی تمدن ساز و تراز انقلاب اسلامی قدم برداشته و بتوانیم سربازان شایسته ای برای امام زمان (عج الله تعالی) تربیت کنیم.انشالله
 
سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی