شورای راهبردی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی با حضور فرهاد فرهودی، مدیرکل نوسازی مدارس استان و خانم قاسمی، رئیس گروه نوسازی اداری و مدیریت عملکرد سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجان شرقی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، در این نشست، مهمترین برنامهها، سیاستها و راهبردهای اداره کل در حوزههای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و اعضای شورا به تبادل نظر پیرامون راهکارهای ارتقای بهرهوری، بهبود فرآیندهای اداری و افزایش کیفیت خدماترسانی پرداختند.
فرهودی در این جلسه با تأکید بر اهمیت برنامهریزی راهبردی در پیشبرد اهداف سازمانی، اظهار داشت: تحقق مأموریتهای حوزه نوسازی مدارس نیازمند همافزایی، انسجام سازمانی و بهرهگیری از ظرفیتهای تخصصی تمامی بخشها است. وی همچنین بر ضرورت ارتقای شاخصهای عملکردی و حرکت در مسیر بهبود مستمر تأکید کرد.
در ادامه، خانم قاسمی نیز با اشاره به اهمیت استقرار نظامهای نوین مدیریتی و ارزیابی عملکرد، بر نقش برنامهریزی هدفمند و نظارت مستمر در افزایش کارآمدی دستگاههای اجرایی تأکید کرده و از زحمات شبانه روزی مدیرکل و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی قدردانی نموده و اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامهریزی آذربایجان شرقی همواره در کنار اداره کل نوسازی مدارس برای همکاری و پشتیبانی از برنامههای توسعهای این اداره کل اهتمام ویژه ای داشته و خواهد داشت.
در پایان این نشست، اعضای شورای راهبردی ضمن بررسی برنامههای پیشرو، بر تداوم جلسات کارشناسی و اتخاذ تصمیمات مؤثر در راستای تحقق اهداف سازمانی و توسعه فضاهای آموزشی استان تأکید کردند.