Aa
تاریخ : سه شنبه 10 شهريور 1394
کد 261

افتتاح موزشگاه 6 کلاسه المهدی(عج) روستای نوجه ده از توابع منطقه شبستر

با حضور مسئولین شهرستان

یک باب مدرسه 6 کلاسه در روستای نوجه ده از توابع منطقه شبستر که توسط اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان مقاوم سازی شده بود، افتتاح و به بهره برداری رسید.

در مراسم افتتاح این مدرسه که با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید، سرتیپی مدیر آموزش و پرورش شبستر طی سخنانی ضمن قدردانی از زحمات کلیه مسئولین در امر بازسازی و مقاوم سازی این پروژه عمرانی گفت: عدالت آموزشی ایجاب می کند تا هیچ دانش آموزی از فرصت سواد آموزی در محیط های آموزشی محروم نشود.

وی خاطر نشان ساخت: برای نشر علم و دانش و خدمت به دانش آموزان مناطق محروم باید بیش از اینها خرج گردد: زیرا با گشوده شدن درب یک مدرسه و بیشتر شدن آگاهی دانش آموزان گامهای سازنده ای برای توسعه آینده کشور عزیزمان برداشته می شود.

وی هم چنین طی سخنانی با گرامیداشت هفته دولت افزود: شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم‌ بودند، بی‌شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید، می‌تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان تأسی نمایند.

دبستان شش کلاسه المهدی (عج) روستای نوجه ده در زمینی به مساحت 1800 و زیر بنای 440 مترمربع و180 متر مربع دیوارکشی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات استانی توسط اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان مقاوم سازی شد.

شایان ذکر است که اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان مقاوم سازی این پروژه عمرانی را از سال 1393 شروع و در مدت یک سال آماده بهره برداری نمود.