Aa
تاریخ : چهارشنبه 4 آذر 1394
کد 303

با حضور مسئولین استانی و منطقه ای مدرسه دو کلاسه خیر ساز شیخولی تسوج افتتاح و به بهره برداری رسید .

مدرسه 2 کلاسه خیر ساز رویا دبستانی در جوار آموزشگاه 15 خرداد توسط خیر محترم خانم آفاق حاج شریفی با زیر بنای 90 متر مربع احداث شده است .

با حضور مسئولین استانی و منطقه ای ، مدرسه دو کلاسه خیر ساز رویا دبستانی در روستای شیخ ولی منطقه تسوج افتتاح و به بهره برداری رسید .

این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا – اولیا – حجه الاسلام والمسلمین حاج آقا بجانی امام جمعه تسوج – مهندس کاشانی فرماندار شهرستان شبستر - مهندس اسکندری بخشدار تسوج – وجدان پرست مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان - مهندس دروگر معاون اداره کل نوسازی استان – نجفی - افشار - نیک فکر و کسائی از مجمع خیرین مدرسه ساز استان – اعضای شورای آموزش و پرورش - مسئولین ادارات و نهاد های منطقه برگزار گردید .

در این مراسم طهمورثی رئیس آموزش و پرورش منطقه تسوج ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر را گرامی داشته ، آموزش و پرورش را بستر توسعه پایدار کشور ذکر کرده و گفت حرکت خیرین محترم مدرسه ساز توانسته زمینه ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی در مدارس ما را فراهم کند که از این کار ارزشمند سپاسگزاریم .

حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا بجانی امام جمعه تسوج به اهمین نیکوکاری و کار های خیر از دیدگاه قرآن کریم و روایات اسلامی اشاره کرده و بیان داشتند انجام کارهای خیر باقیات و صالحات است و بنایی که احداث می شود و کار خیری که انجام می شود ، تا زمانی که نفس عمل خیر باقی است محسنات آن عمل در دنیا و آخرت به شخص خیر و خانواده اش بر می گردد .

وجدان پرست مشاور مدیر کل آموزش و پرورش ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین آموزش و پرورش منطقه تسوج و خیرین بزرگوار نفس عمل خیر خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را بسیار پسندیده و در خور ارزشهای اسلامی دانست .

وجدان پرست مدارس و آموزش و پرورش را زیر بنای همه توسعه ها دانسته و گفت همه آحاد جامعه وظیفه دارند تا جهت پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی مشارکت نمایند

وی افزودند خیلی از مدارس فرسوده هستند و نیاز کمک و یاری و همکاری را می طلبند .

در ادامه مراسم به نماینده خیر جناب آقای افشار لوح های تقدیری و هدایایی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس ، فرمانداری و آموزش و پرورش و شورای اسلامی شیخ ولی اهداء گردید .

در خاتمه جلسه به تمامی دانش آموزان این آموزشگاه هدایا و بسته های فرهنگی تقدیم شد و سپس مدعوین در نماز جماعت در مسجد محله شرکت نمودند .

مدرسه 2 کلاسه خیر ساز رویا دبستانی در جوار آموزشگاه 15 خرداد توسط خیر محترم خانم آفاق حاج شریفی با زیر بنای 90 متر مربع احداث شده است .