Aa
تاریخ : شنبه 28 آذر 1394
کد 309

کلنگ احداث 2 باب مدرسه 12 کلاسه خیرساز در شهرستان مرند به زمین زده شد

آیین مراسم کلنگ زنی 2 باب مدرسه 12 کلاسه توسط خیر نیکوکار جواد حاج علیزاده و خانواده ایشان، با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان مرند، برگزارگردید.


آیین مراسم کلنگ زنی 2 باب مدرسه 12 کلاسه توسط خیر نیکوکار جواد حاج علیزاده برگزار گردید.

در این مراسم معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند ضمن تشکر از حضور مسئولین استانی و شهرستانی و خیرین در این مراسم گفت: امروز به حول و قوه الهی و تلاش های شبانه روزی معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش مرند، این دو مدرسه، ششمین و هفتمین مدرسه خیرساز در شهرستان مرند است که در طول خدمت 19ماهه ایشان کلنگ زنی و احداث می شود که در نوع خود در تاریخ آموزش و پرورش منطقه بی نظیر است.

تقی کرمی افزود : در امر مدرسه سازی توسط خیرین جمعا 120میلیارد ریال سرمایه گذاری شده و این سنت حسنه همچنان ادامه خواهد یافت.

رئیس شورای آموزش و پرروش منطقه از موفقیت تاریخی و بزرگ فرزندان ملت ایران ، تیم هسته ای کشور در مختومه نمودن پرونده 12ساله هسته ی کشور ابراز خرسندی کرد و آنرا به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و از سکوت معنی دار رسانه ها در پرداختن بسیار کمرنگ به این موفقیت بسیار بزرگ و بااهمیت انتقاد نمود.

در ابتدای این مراسم نیز معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش شهرستان مرند از حضور کلیه میهمانان و مسئولین تقدیر و تشکر نموده و رخ دادن چنین اقداماتی را حاصل تعامل آموزش و پرورش با مسئولین شهرستانی به ویژه حمایتهای بی دریغ مدیرکل آموزش و پرروش استان قلمداد کرد.

گفتنی است با حضور مسئولین در محل هنرستان انقلاب کلنگ احداث هنرستان 12کلاسه جدید به نام حاجیه خانم فاطمه ابراهیمی توسط فرزند ایشان جواد حاج علیزاده در زمینی به مساحت 3224متر مربع و به ارزش 35 میلیارد ریال به زمین زده شد.

همچنین در ادامه یک باب مدرسه 12کلاسه دیگر نیزبه نام شهید محمد حاج علیزاده در محل کوی دانش مرند در زمینی به مساحت 1724مترمربع و به ارزش 15 میلیارد ریال توسط همان خیر به زمین زده شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم مدیر ان کل نوسازی مدارس وآموزش و پرورش استان از محل احداث مدرسه 12کلاسه امام رضا(ع) که توسط خیرین نیکوکار الماسی و حاجیه خانم حاج ملاعیسی در حال ساخت بود و نیز ازتالار معلم نوسازی و مرمت سازی شده بهمن شاملو بازدید نمود.