Aa
تاریخ : چهارشنبه 2 دي 1394
کد 312

مدارس نیازمند امکانات و فن آوری های جدید مطابق با محتوای کتب آموزشی دارند

مدیر آموزش و پرورش شبستر: مدیر آموزش و پرورش شبستر در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان عنوان کرد: مدارس نیازمند امکانات و فن آوری های جدید مطابق با محتوای کتب آموزشی دارند
ابوالفضل سرتیپی در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان، خیرین را نماد همکاری دولت و مردم دانست و گفت: مهمترین اقدام خیرین مدرسه ساز اشاعه فرهنگ مدرسه سازی است که این خیرین بسیار آگاهانه به مبارزه با جهل و نادانی رفته و زمینه توسعه پایدار را برای کشور برقرار می کنند .

مدیر آموزش و پرورش شبستر اضافه کرد: نام شبستر با خیرین مدرسه ساز مترادف شده و خیرین آن از دیرباز در امر خیر مدرسه سازی و کمک به نظام تعلیم و تربیت پیشتاز بوده اند .

ابوالفضل سرتیپی تصریح کرد: ساخت مدرسه به عنوان جایگاه مهم در عرصه تعلیم و تربیت بر دوش خیرین مدرسه ساز است تا فرزندان این مرز و بوم دغدغه ای جز تحصیل علم نداشته باشند .

وی با بیان شاخص های ارزیابی نظام تعلیم و تربیت منطقه شبستر خواستار توجه و عنایات خیرین به تجهیز مدارس شد و افزود: ناوگان تجهیزات مدارس کاملا فرسوده است و مدارس نیازمند امکانات به روز و مطابق با فن آوری جدید می باشد

مدیر آموزش‌ و پرورش شبستر کسب رتبه‌های برتر آموزشی، فرهنگی و کنکوری را از شاخصه‌های مهم دانش آموزان این منطقه برشمرد و گفت: تمامی این موفقیت ها و دستاوردها مرهون زحمات همکاران منطقه، اولیای دانش آموزان و همکاریها و برنامه ریزی های درست مسئولین شهرستان شبستر است .

وی به اهمیت برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار منطقه در گسترش فرهنگ مشارکت مردمی، تکریم و تشویق خیرین مدرسه ساز، همگانی نمودن فرهنگ وقف و گذشت در سطح جامعه اشاره کرده و گفت: به فضل خدا با کمک خیرین و با رفع کمبودها و مشکلات فضاهای آموزشی و پرورشی منطقه شبستر، شاهد ارتقای بیش از پیش علم و دانش و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در سطح منطقه باشیم .