Aa
تاریخ : چهارشنبه 2 دي 1394
کد 313

شهرستان شبستر پتانسیل بالقوه بالایی براي سرمايه گذاري هاي فرهنگي دارد

فرماندار شبستر در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان عنوان کرد: شهرستان شبستر پتانسیل بالقوه بالایی براي سرمايه گذاري هاي فرهنگي از جمله توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی دارد

کاشانی فرماندار شبستر در این نشست گفت: شهرستان شبستر یکی از شهرستان هایی است که در آن تعاملات اجتماعی، مشارکت عمومی و فرهنگ کمک رسانی بسیار بالاست .

وی تصریح کرد: صبغه فرهنگی شهرستان شبستر بستری مناسب برای همدلی، هم فکری و همزبانی و هم افزایی ایجاد می کند و از پتانسيلي بسيار بالايي براي سرمايه گذاري هاي فرهنگي از جمله توسعه فضاهای آموزشی و پرورشی دارد .

سعید کاشانی با بیان اینکه اعتبارات دولتی به تنهایی جوابگوی تکمیل مدارس نیمه تمام در سطح منطقه و استان نیست، افزود: باید همه در این کار ارزشمند و حسنه مشارکت کنند .

وی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، خیرین همواره در کنار آموزش و پرورش در ساخت و تجهیز مدارس پیشگام و با این اقدام خداپسندانه در تربیت نسل جوان و رشد و اعتلای جمهوری اسلامی نقش آفرین بوده اند .

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار با کمک به آموزش و پرورش سرمایه گذاری ماندگاری دارند که خیر و برکت آن به تمامی آحاد جامعه خواهد رسید .

سعید کاشانی با تاکید بر اینکه خیرین مدرسه ساز شبستر همچنان در سطح کشور می درخشند، افزود: امروز نیز خیرین مدرسه ساز پیشگام این امر خیر و مقدس هستند و امیدواریم با همکاری و حمایت بیشتر خیرین، بتوانیم نیازهای آموزشی و تعلیم و تربیت را به خصوص در روستاها رفع کنیم .

در این نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص فعالیت ها، مسایل و نیازمندیهای آموزشی و پرورشی شهرستان شبستر پرداختند .