Aa
تاریخ : چهارشنبه 2 دي 1394
کد 314

عمومی سازی و فراگیر شدن فرهنگ مشارکت در ساخت مدارس ضرورت دارد

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: بایستی فرهنگ مشارکت در ساخت مدارس عمومی و فراگیر شود
حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان با اشاره به جایگاه مدرسه سازی در فرهنگ دینی اسلام اظهار داشت: دین اسلام یک دین جامع است و در تمام زمینه ها برنامه های سعادت آفرین دارد .

وی با تاکید به اینکه خیرین انسان های توانمند و بزرگمنش هستند، اضافه کرد : ضروری است برنامه ریزی ها در راستای ترویج فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی بوده و به ویژه به مناطق محروم توجه داشته باشد .

امام جمعه شبستر با اشاره به اینکه مدرسه سازی یکی از مصداق های انجام کار خیر در جامعه است، اظهار داشت: مدرسه سازی یکی از ماندگارترین اعمال صالح در دنیا و آخرت است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدزاده بر ضرورت فرهنگ سازی به منظور مشارکت عمومی در ساخت مدرسه تاکید کرده و تصریح کرد: توسعه فضاهای آموزشی و علمی از جمله رسالت هایی است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد .

امام جمعه شبستر خاطر نشان ساخت : آموزش و پرورش بستر و زیر بنای توسعه کشور است و همگان وظیفه دارند تا در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت همیاری و مشارکت کنند

نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه شبستر با اشاره به اینکه رشد هر جامعه به علم و دانش بستگی دارد، گفت: خیرین مدرسه ساز زمینه ساز و بستر سازان علم و دانش در جامعه هستند .

در این نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص فعالیت ها، مسایل و نیازمندیهای آموزشی و پرورشی شهرستان شبستر پرداختند .