Aa
تاریخ : چهارشنبه 2 دي 1394
کد 315

در سال 94 با لغ بر 70 میلیارد تومان توسط خیرین استان تعهد گردیده است

محمدرضا عیدی مدیرکل نوسازی مدارس در نشست مجمع خیرین مدرسه ساز استان عنوان کرد: در سال 94 بالغ بر 70 میلیارد تومان برای احداث، نوسازی و تجهیز مدارس توسط خیرین استان آذربایجان شرقی تعهد گردیده است

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در  نشست مجمع خیرن درشهرستان شسبترگفت: در سال 94 بالغ بر 70 میلیارد تومان توسط خیرین استان در جشنواره ها تعهد گردیده و استان آذربایجان شرقی در این زمینه بعد از استانهای تهران و خوزستان در کشور در جایگاه سوم قرار دارد .

وی هم چنین گفت: 35 درصد مدارس شبستر تخریبی هستند و امیدواریم با پیگیریهای مسئولین منطقه و عملیاتی شدن تعهدات خیرین بتوانیم مشکلات فضاهای فیزیکی شهرستان را رفع نماییم .

وی کار خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار را نوعی عبادت و عدالت در محرومیت زدایی بدون چشمداشت و بی نیاز از هرگونه تمجید قلمداد کرد .

محمد رضا عیدی بر تکريم شان و منزلت خيرين مدرسه ساز تاکيد کرد و گفت : شهرستان شبستر جزء شهرستان های سر آمد استان در برخورداری از خیرین بومی در عرصه مدرسه سازی است .

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان ضمن اشاره به اهمیت و نقش برگزاری جشنواره های خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار تصریح کرد : در سال 94 بالغ بر 70 میلیارد تومان برای احداث، نوسازی و تجهیز مدارس توسط خیرین استان آذربایجان شرقی تعهد گردیده است

وي در پایان ابراز اميدواري كرد با پیگیریهای مسئولین و حضور خيرين شهرستان در اين عرصه مي توان شاهد تحولات چشمگيري در عرصه هاي مختلف فرهنگي از جمله توسعه فضاهای آموزشی منطقه خواهیم بود .

در این نشست اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص فعالیت ها، مسایل و نیازمندیهای آموزشی و پرورشی شهرستان شبستر پرداختند