Aa
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1395
کد 372

به میزبانی اداره آموزش وپرورش منطقه کندوان برگزار گردید:

جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش کندوان ، جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان ، روز چهارشنبه ، سوم شهریور ماه نود وپنچ، به میزبانی اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار گردید. در این جلسه با حضور فرمانی رئیس مجمع خیرین استان، کسایی مدیر عامل ، نصرتی معاون  و سایر اعضای این مجمع ، حاتمی بخشدار کندوان ، سینافر رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه کندوان و اعضای مجمع خیرین منطقه کندوان در سالن جلسات اداره برگزار گردید.

در ابتدا سینافر پس از عرض خیر مقدم به کلیه حاضرین در این جلسه هفته دولت  و روز کارمند را تبریک گفته و یا و خاطره شهیدان رجائی و باهنر را گرامی داشتند .مسئول آموزش و پرورش منطقه در ادامه به معرفی و شناساندن آموزش و پرورش این منطقه پرداخته و با ارائه  آماری در مورد مدارس و تعداد دانش آموزان ، گزارشی از وضعیت موجود ،  مشکلات ، کمبود ها و محرومیتهای منطقه را به میهمانان داده وبا ابراز امیدواری ازنتایج برگزاری این جلسه افزودند که به یاری خداوند و دستان پرمهر خیرین و همکاری مسئولین می توانیم شاهد ارتقای کیفیت مدارس و تحصیل دانش آموزان این منطقه باشیم .

در ادامه حاتمی بخشدار منطقه نیز پس از عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی  و تبریک هفته دولت، از مهمانان به خاطر حضور در منطقه تشکر کرده  و قدوم خیرین را پربرکت شمردند و اعلام داشتند بخشداری کندوان آماده همکاری با آموزش و پرورش و خیرین در جهت ساخت و ساز و تجهیز مدارس می باشد.

سپس فرمانی رئیس مجمع خیرین استان ، با ابراز خرسندی  از برگزاری این جلسه ، پیام پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان را قرائت نمودند.فرمانی با اشاره به پیشینه تاریخی  و مشاهیراین منطقه ، از استعداد های مردم این منطقه در بخشهای مختلف گفت. وی افزود تلاش خواهیم کرد تا با جلب اعتماد خیرین ، مساعدتهای این بزرگواران را به سمت آموزش و پرورش منطقه کندوان معطوف نمائیم.

در پایان پس از بحث ، بررسی و  گفتگو مصوبات جلسه نگارش و به امضای اعضای مجمع خیرین استان رسید.