Aa
تاریخ : چهارشنبه 24 شهريور 1395
کد 375

استاندار آذربایجان شرقی:

خیرین بازوان توانمند و یاوران اصلی نظام تعلیم وتربیت هستند

استاندار آذربایجان در شرقی مراسم افتتاحیه دبستان 6 کلاسه خیرساز مشارکتی رستم پور شندآباد(شبستر) گفت: خیرین بازوان توانمند و یاوران اصلی نظام تعلیم وتربیت هستند.

ستاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با گرامیداشت دهه ولایت گفت: مدرسه جایگاه و بستر مناسبی برای پرورش خیرین بزرگوار بوده و تربیت هر انسان موفقی بی تردید از مدرسه شروع شده است.

اسماعیل جبارزاده خیرین مدرسه‌ساز  و مدرسه یار را یاوران اصلی و بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش دانسته و گفت:  خیرّین نیک اندیش شبستری پا به پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی همت گمارده و نیاز اساسی آموزش و پرورش شهرستان را در ساخت و تجهیز مدارس برآورده کرده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: انتظار می رود که در سایه همدلی و همراهی و تلاش های مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان زمینه های لازم برای ارتقاء همه جانیه وضعیت دستگاه تعلیم و تربیت استان فراهم شود و این استان به جایگاه مطلوب و درخور نام و آوازه خود در این حوزه دست پیدا کند.

جبارزاده خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز امکانات لازم برای تحصیل و تهذیب دانش آموزان را فراهم می آورند و از این طریق علاوه بر اجر معنوی، در ساختن آینده کشور بر محور علم و دانایی سهیم و شریک می شوند.

این مدرسه در6کلاس آموزشی و2طبقه زیربنا با هزینه یک میلیاردتومانی وباهزینه 900میلیون تومان دولتی ومشارکت 100میلیون تومانی خیرین محترم مدرسه ساز آقایان حاج صفرعلی رستم پور ومحمد رستم پور شند آباد احداث گردیده است.