Aa
تاریخ : چهارشنبه 13 آبان 1388
کد 39

عملکرد سازمان

عملکرد سازمان

خدمات قابل اراﺋﻪ دفتر مدير کل :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ، ضوابط جاری ، دستور مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف امور در دفتر مدير کل :

· هماهنگي لازم جهت ديدار ارباب رجوع با مدير کل با لحاظ اهميت موضوع و لزوم ملاقات در موقعيت هاي مختلف بعمل مي آيد .

· اخذ دستورات کتبي بدرخواستهاي ارباب رجوع بطور روز مره از مدير کل صورت گرفته و جهت اقدامات بعدي از سوي واحدهاي مختلف به ارباب رجوع اراﺋﻪ ميشود .

· ترتيب ملاقات پيمانکاران يا مدير کل در زمانهاي تعيين شده قبلي صورت گرفته و در صورت لزوم ديدار ، خارج از برنامه نيز ترتيب ملاقات حضوري داده ميشود .

· پرسنل اداره کل نوسازي بنا به ضرورت کار در اولين فرصت از طريق مسؤل دفتر مدير کل با شخص مدير کل ملاقات و مساﺋل مربوطه را مطرح و اخذ دستور مي نمايد .

· به تماسهاي تلفني ساير دستگاهها و نيز ساير افراد مختلف با لحاظ اهميت موضوع پاسخ لازم اراﺋﻪ ميگردد .

 

خدمات قابل اراﺋﻪ واحد روابط عمومی :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ، ضوابط جاري ، دستورات مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف واحد روابط عمومي :

· اراﺋﻪ اطلاعات و گزارشات به ارباب جرايد و صدا و سيما و ساير دستگاههاي اجراﺋﻰ با لحاظ اولويت صورت مي گيرد .

· ايجاد هماهنگي با رسانه ها گروهي در مناسبت هاي مختلف از جمله مصاحبه ها ، افتتاحيه ها و ديدار ارباب رجوع جرايد با مسؤلين با در نظر گرفتن موضوعات در فرصت مناسب صورت مي گيرد .

· اراﺋﻪ پاسخ لازم به رسانه ها گروهي و نيز ساير دستگاهها با در نظر گرفتن اولويت موضوع در سريعترين زمان صورت مي گيرد .

 

خدمات قابل اراﺋﻪ واحد حراست :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ، دستورا لعمل ها و ابلاغيه ها حفاظتي صادره از سوي مراجع ذيصلاح و ضوابط حاکم بر امور حراستي

چرخه مراحل مختلف امور حراست :

· بررسي و رسيدگي به امور حفاظتي و حراستي محيط اداري و پرسنل شاغل در واحدهاي مختلف اداره کل نوسازي مدارس و لحاظ صرفه و صلاح کلي ، ايجاد محيط مناسب و عاري از جو نا مطلوب در محيط کاري پرسنل ، اراﺋﻪ خدمات يه پرسنل از حيث صدور کارت شناسايي و تعويض آن ، اراﺋﻪ نظر قانوني در خصوص انتصابات برابر استعلامهاي بعمل آمده .

مدت زمان انجام کار :

لحاظ ضوابط و آﺋﻴن نامه هاي حفاظتي از حيث زمان انجام کار دخيل مي باشد .
خدمات قابل اراﺋﻪ واحد امور مشارکتها:

مقررات مورد عمل :

بخشنامه هاي صادره از سوي مراجع ذيصلاح و ضوابط حاکم برامور مشارکتهاي مردمي

چرخه مراحل مختلف امور مشارکتها :

· اراﺋﻪ خدمات فني و نظارتي به پروژه هاي خيرين بنا به در خواست ايشان با لحاظ اولويت زماني .

· اراﺋﻪ خدمات فني و نظارتي به پروژه هاي مشارکتي با لحاظ ضوابط حاکم بر مشارکت مردم و سهم دولت با لحاظ اولويت زماني .

· اراﺋﻪ خدمات فني و نظارتي و اجراي پروژه هايي که بنا به در خواست خيرين از سوي اداره کل نوسازي مدارس استان احداث ميشود با لحاظ اولويت زماني .

· تنظيم قرارداد في ما بين افراد خير ، اداره کل نوسازي مدارس ، سازمان آموزش و پرورش ، مجمع خيرين مدرسه ساز با لحاظ شرايط توافقي و اراﺋﻪ خدمات فني و نظارتي با لحاظ اولويت زماني .

مدت زمان انجام کار :

با در نظر گرفتن بعد معنوي مشارکت افراد خير در امر مدرسه سازي ، اولويت زماني در انجام امور خيرين لحاظ و از اعمال شرايط خاص اجتناب ميگردد .
خدمات قابل اراﺋﻪ واحد امور قراردادها :

مقررات مورد عمل :

شرايط عمومي پيمان ، دستورا لعمل ها و بخشنامه هاي صادره از سوي مراجع ذيصلاح و ضوابط حاکم بر امور قراردادها

چرخه مراحل عقد قرارداد و تشکيل پرونده پروژه :

بررسي نتايج پرونده ها و ارجاع به امور قراردا دها ، بررسي نحوه تعيين پيمانکار ، درج آکهي استعلام در تابلو اعلانات ، تکميل اسناد و مدارک استعلام ، تشکيل کميسيون استعلام و انتخاب برنده استعلام ، ابلاغ نتيجه به برنده مناقصه استعلام ، معرفي پيمانکار به بانک جهت اخذ ضمانت نامه ، اراﺋﻪ ضمانت نامه حسن اجراي تعهدات توسط برنده استعلام به واحد امور قراردادها ، بررسي مکان يابي و معر في زمين بلامعارض با اراﺋﻪ مجوز بروکف از سوي آموزش و پرورش جهت اجراي پروژه ، بررسي و انجام آزمايشات مربوط به مقاومت زمين و ژﺋو تکنيکي زمين ، تهيه نقشه توپوگرافي زمين ، تهيه نقشه هاي معماري و اجراﺋﻰ ، تهيه برآورد اوليه پروژه ، بررسي کلي وضعيت طبق چک ليست توسط واحد رسيدگي و کنترل .

در مناقصه محدود :

رسيدگي معاونت فني و اجرايي ، انتخاب پيمانکار توسط کميسيون مربوط ، تکميل اسناد و مدارک مناقصه و تنظيم و ارسال دعوت نامه به پيمانکار ، تشکيل کميسيون مناقصه و انتخاب برنده مناقصه ، تهيه پيش نويس قراردا د و تنظيم قراردا د نهايي ، امضاﺀ قراردا د توسط کارفرما ، ابلاغيه قراردا د طي مراحل به بيمه هاي اجتماعي ، ذيحسابي ، پيمانکار .


مدت زمان انجام کار :

لحاظ ضوابط و آﺋﻴن نامه قانوني هر يک از مراحل واگذاری
خدمات قابل اراﺋﻪ واحد اعتبارات :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ، دستورا لعمل ها ، ابلاغيه ها ، ضوابط جاري در خصوص اعتبارات ، موافقتنامه ها

چرخه مراحل مختلف واحد اعتبارات :

· اراﺋﻪ خدمات و پاسخگويي به ارباب رجوع ( پيمانکاران و نمايندگان ادارات آموزش و پرورش ) در زمينه اعتبارات پروژه ها و ساير طرحهاي عمراني طبق ضوابط و زمان ممکن و برنامه پيش بيني شده .

· اظهار نظر در خصوص ٢٥ درصد و برآورد پروژه ها در کوتاهترين زمان طبق استعلام بعمل آمده از سوي واحدهاي فني و اجرايي و مالي .

· اظهار نظر در خصوص تغييرات و اصلاحيه اعتبارات پروژه ها به ارباب رجوع با لحاظ ضوابط و اقدامات انجام يافته در کوتاهترين زمان ممکن .

واحد امور اجرائي و نظارت پروژه ها:

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ِدستورالعمل ها ِآئين نامه ها ِضوابط فني و اجرائي ِدستورات مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف واحد امور اجرائي و نظارت پروژه ها :

· ارائه خدمات به پييمانکاران در زمينه هاي مختلف و اجراي پروژه ها با در نظر گرفتن زمان و ضوابط جاري .

رسيدگي به صورت وضعيت ها و ساير مسائل مربوط به پروژه ها در کمترين زمان ممکن .

اظهار نظر در خصوص مدارس غير انتفاعي بعد از مرحله بازديد ِحداکثر در يک روز .
خدمات قابل ارائه دفتر فني :

مقررات مورد عمل:

بخشنامه ها ِدستورالعمل ها ِآئين نامه ها ِضوابط فني و اجرائي ِدستورات مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف واحددفتر فني :

· ارائه خدمات فني از حيث نقشه کشي ِنقشه برداري ِتهيه برآورد ِ ارائه طرح هاي مختلف جهت قسمتهاي مختلف پروژه ها با در نظر گرفتن اولويت زماني صورت مي گيرد .

· تغييرات مورد درخواستي واحد نظارت در نقشه ها در کمترين زمان ممکن ارائه مي گيرد .
خدمات قابل ارائه واحد کامپيوتر :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ِضوابط جاري ِ ِدستورات مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف امور واحد کامپيوتر :

· ارائه خدمات کامپيوتري به واحد هاي مختلف ونيز رفع مشکلات رايانه اي با مراجعه پرسنل به واحد کامپيوتر در کمترين زمان ممکن صورت مي گيرد .

· اطلاعات مورد نياز واحدهاي مختلف بنا به درخواست مسئولين واحد ها از رايانه واحد کامپيوتر استخراج و با در نظر گرفتن اولويت زماني ارائه مي شود .

· ارائه خدمات کامپيوتري از طريق شبکه بندي و سيستم شبکه استاني به واحدهاي مختلف اداره .و اعمال سيستم paper less .
خدمات قابل ارائه واحد امور مالي :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ِدستورالعمل هاي مالي ِ ِضوابط جاري و اجرائي ِدستورات مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف امور واحد امور مالي :

· ارائه خدمات به ارباب رجوع در زمينه پرداختها ِطبق ضوابط و اخذ پاسخ استعلامها و صدور چک در کوتاهترين زمان .
· بررسي اسناد ارائه شده در زمان تعيين شده و کنترل و ارائه سند جهت طي مرحله پرداخت .

· ارائه خدمات به پرسنل اداره کل نوسازي مدارس در زمينه پرداختها (حقوق ِ اضافه کار ِ فوق العاده مأموريت و ساير مطالبات ) در زمان تعيين شده .

· رسيدگي به اسناد جاري که از سوي کارپردازي ارائه مي شود در کوتاهترين زمان و صدور چک .
خدمات قابل ارائه واحد خدمات :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ِابلاغيه هاِضوابط جاري و دستورات مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف امور واحد خدمات:

· ارائه خدمات ترابري به پرسنل اداره کل نوسازي مدارس که جهت انجام امور نظارتي و اداري عازم ميشوند با در نظر گرفتن زمان مورد نياز خدمت صورت مي گيرد .

· ارائه خدمات به وسائل نقليه اداره با درنظر گرفتن اولويت و نيز اعتبارات موجود صورت مي گيرد .

· ارائه ملزومات اداري مورد نياز واحد هاي مختلف بنا به درخواست مسئولين واحد ها برابر ضوابط جاري و لحاظ اولويت موضوع در فرصت مناسب صورت مي گيرد .

· تحويل تجهيزات کلاسي و اداري مدارس جديدالاحداث برابر ضوابط در مدت تعيين شده صورت مي گيرد .

· ارائه خدمات تايپ و تحويل نامه ها به اربا ب رجوع در کوتاهترين زمان ممکن .

· ارائه خدمات تايپ و تحويل نامه مربوط به پرسنل اداره و ساير امور مربوطه در کوتاهترين زمان ممکن .

· تحويل پرونده پروژه ها به عوامل اجرائي .

· تحويل پرونده پرسنلي و نيز ساير پرونده هاي مربوط به مکاتبات مختلف و مراجع متعدد به عوامل اداره که مسئوليت مستقيم دارند .

· ثبت و تحويل نامه ها در کوتاهترين زمان ممکن .
خدمات قابل ارائه واحد کارگزيني و رفاه کارکنان :

مقررات مورد عمل :

بخشنامه ها ِدستورالعمل هاي ابلاغيه هاي صادره از سوي مراجع ذ يصلاح ودستورات مقامات مافوق

چرخه مراحل مختلف واحد کارگزيني و رفاه کارکنان :

· ارائه خدمات با در نظر گرفتن موارد مختلف ازحيث صدور احکام
(استخدامي ِحقوقي ِمرخصي ِمأموريت ها) با لحاظ ضوابط و بخشنامه ها و زمان لازم صورت مي گيرد .

· ارائه خدمات رفاهي از حِث صدور گواهي هاي مختلف مربوط به پرسنل ِمعرفي نامه ها و ساير امور درخواستي از سوي پرسنل با در نظر گرفتن اولويت زماني صورت مي گيرد.ارائه اطلاعات و گزارشات مربوط به پرسنل با در نظر گرفتن اولويت زماني صورت مي گيرد. ارائه اطلاعات و گزارشات مربوط به پرسنل بنا به درخواست ساير مراجع و نيز برابر بخشنامه ها با در نظر گرفتن مهلت تعيين شده صورت مي گيرد .

· ارائه خدمات از طريق فروشگاه تعاوني کارکنان اداره کل نوسازي مدارس و نيز پرداخت وام از محل صندوق اعتبار کارکنان نوسازي مدارس .

 

 

عکسی برای این آلبوم ثبت نشده است.