Aa
تاریخ : دوشنبه 28 فروردين 1396
کد 442

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز منطقه صوفیان

جشنواره خیرین مدرسه ساز ومدرسه یارمنطقه صوفیان با حضور مسئولین استانی ومنطقه ای برگزار شد.

وجدانپرست مشاور مدیرکل آموزش وپرورش استان رابطه بین نهاد آموزش وپرورش  وخیرین را یک رابطه ناگسستنی اشاره  نموده واظهار داشت که دست بوس خیرین هستیم.

ونیز از اظهار نگرانی سرپرست اداره آموزش وپرورش صوفیان از ساختمانهای مسکونی منطقه تشکر کرده ودغدغه مسئولین آموزش وپرورش در رابطه با جذب خیرین را از بایدهای شرایط انتصاب بیان نمود وآموزش وپرورش بدون حمایت مردمی بجایی نمی رسد.

سپس خاکپور بخشدار صوفیان در بیانات خود ضمن تشکر ازخیرین مدرسه ساز که دسترنج وثروت خود را در راه برطرف کردن نیاز دیگران صرف می کنندوتکریم از آنها را وظیفه ما دانست.

درادامه صمد عبدی سرپرست اداره آموزش وپرورش صوفیان به گستردگی تشکیلات آموزش وپرورش اشاره کرده وتوجه بیشتر به رسالت آموزش وپرورش وجلوگیری از ورود ماهواره ها به بام خانه ها که موجب اضمحلال وتباهی خانواده ها می شود را مورد تأکید قرار داد.

عبدی در سخنان خود به دایر بودن 19 مدرسه خیر ساز با فعالیت 1580دانش آموز در این مدارس اشاره نمودوافزود بخشی از مدارس دیگر نیز به بازسازی ونوسازی نیاز مند بوده تا بقیه دانش آموزان حدود 7000نفری منطقه که در مدارس بالای 30 سال  قدمت دارند تحصیل می کنند نیز تحت پوشش مدارس نوساز قرار گیرند.

 درادامه برنامه ها با اهدای لوح تقدیر به نماینده خیرین صوفیانی مقیم تهران که درسال گذشته به مجمع خیرین مدرسه ساز ومدارس صوفیان کمک نموده بودند تشکر گردید.

وسپس تعهدات خیرین جشنواره توسط مجری قرائت گردید.