Aa
تاریخ : يکشنبه 5 شهريور 1396
کد 475

استاندار آذربایجان شرقی:

افتتاح هر مدرسه ای منجر به بسته شدن در یک زندانی می شود
استاندار آذربایجانشرقی  در آئین افتتاح دبستان 6 کلاسه خیر ساز شاهد قدم لی در شهرستان شبستر تاکید کرد: افتتاح هر مدرسه ای منجر به بسته شدن در یک زندانی می شود.

اسماعیل جبار زاده گفت: مدرسه جایگاه و بستر مناسبی برای پرورش خیرین بزرگوار بوده و تربیت هر انسان موفقی بی تردید از مدرسه شروع شده است.

استاندار آذربایجانشرقی خیرین مدرسه‌ساز  و مدرسه یار را یاوران اصلی و بازوان توانمندی برای آموزش و پرورش دانسته و گفت: خیرّین نیک اندیش شبستری پا به پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی همت گمارده و نیاز اساسی آموزش و پرورش شهرستان را در ساخت و تجهیز مدارس برآورده کرده اند.

جبارزاده خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز امکانات لازم برای تحصیل و تهذیب دانش آموزان را فراهم می آورند و از این طریق علاوه بر اجر معنوی، در ساختن آینده کشور بر محور علم و دانایی سهیم می شوند.

استاندار آذربایجانشرقی اظهار داشت: خیران قشری از بندگان موفق خداوند هستند که در کنار دیگر نعمت های الهی از نعمت دارایی بهره مند شده اند و از این موهبت الهی در راه کارهای خداپسندانه و رفع مشکلات مردم و محرومیت زدایی استفاده می کنند.

جبارزاده با تاکید براینکه افتتاح هر مدرسه ای منجر به بسته شدن در یک زندانی می شود، افزود: رویکرد مسئولین استانی در طول 4 سال گذشته برحمایت از خیرین و حضور در افتتاح پروژه های عمرانی، رفاهی و آموزشی و پرورشی است.

نماینده عالی دولت در استان آذربایجانشرقی در پایان با اشاره به اینکه اکثر زندانیان افراد کم سواد و بیسواد جامعه هستند، اذعان داشت: حمایت از آموزش وپرورش بعنوان متولی اصلی تعلیم وتربیت نقش بسزایی در آگاهی دادن مردم و به تبع آن پیشگیری از وقوع جرم وجنایت در جامعه دارد.

شایان ذکر است که در پایان مراسم مسئولین ارشد استان آذربایجانشرقی از مهندس بهزاد قدم لی خیر نیک اندیش احداث کننده دبستان شش کلاسه شاهد قدم لی شبستر با اهدای لوح سپاس وهدایایی تجلیل کردند.