Aa
تاریخ : شنبه 27 آبان 1396
کد 528

مراسم كلنگ زني آموزشگاه 4 كلاسه خير ساز روستای لیلاب صورت پذیرفت

توسط خير محترم مدرسه ساز آقاي علی بابانژاد
طي مراسمي كلنگ احداث يك واحد آموزشي 4 كلاسه كه هزينه احداث ان توسط خيرنیک اندیش آقای علی بابانژاد تقبل گرديده با حضور مسئولين استاني و شهرستانی در روستای لیلاب بخش خاروانا به زمين زده شد.
 

كلنگ احداث يك واحد آموزشي 4 كلاسه در روستای لیلاب به زمین زده شد.

 در آغاز مراسم حبیبی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه خاروانا به نمايندگي از طرف فرهنگيان و دانش آموزان استان ضمن خير مقدم گويي به حاضرين از خیر نیک اندیش روستای لیلاب آقای علی بابانژاد  تقدیر کرد.

حبیبی خاطرنشان کرد: پس از استقرار دولت تدبیر و امید، بخش خاروانا به جایگاه اصلی خود در آموزش و پرورش دست یافته و با افتخار می گوییم که امروز در موقعیت بسیار مناسبی به لحاظ شاخص های آموزشی هستیم.

وی با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت سرمایه‌ گذاران بخش خصوصی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش و احداث طرح های مدرسه‌ سازی، اظهار کرد: زمینه مشارکت بخش خیرین مدرسه ساز در دولت تدبیر و امید در این بخش فراهم شده است و این رویه در دولت دوازدهم نیز ادامه دارد.

حبیبی روش سرمایه‌ گذاری در آموزش و پرورش را زمینه‌ ساز توسعه جامعه دانست و بیان کرد: افزایش مشارکت مردمی با توجه به کمبود بودجه و منابع می‌ تواند برخی کاستی را جبران کند.

علیزاده ، نماينده مردم ورزقان- خاروانا  در مجلس شوراي اسلامي نيز مشاركت هاي مردمي در امر اجراي پروژه هاي عمراني در زمينه هاي مختلف از جمله مدرسه سازي را با توجه به كمبود اعتبارات و منابع مالي دولتي، بسيار با اهميت خواند و اظهار داشت مجلس بايد پيام مردم را در زمينه رفع مشكلات و تعامل با دولت جهت عبور از اين مرحله، درك و دريافت كند.

انبارته بخشدار منطقه در اين مراسم با بيان اينكه عنايت خداوند نصيب خيرين مدرسه ساز گرديده، از آنان به عنوان بانيان نيك ترين كارها كه ثمره آن در طول ساليان متمادي ظاهر مي گردد، نام برد.

نجفی، رئيس مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس استان آذربایجان شرقی از ديگر سخنرانان اين مراسم بود كه با پايان مراسم،كلنگ احداث اين واحد آموزشي با حضور ميهمانان و خيرين شركت كننده در اين گردهمايي به زمين زده شد.

در پايان خير محترم مدرسه ساز آقاي علی بابانژاد نيز ضمن تقدير از ميهمانان و مسئولان حاضر ابراز اميدواري كرد كه بتواند این مدرسه را هرچه زودتر احداث نمايد و ديدن شادي دانش آموزان را انگيزه قلبي خود براي احداث  این مدرسه دانست .

این پروژه با زیر بنای 300متر مربع  توسط خیر نیک اندیش آقای علی بابانژاد در حیاط مدرسه فعلی روستای لیلاب  احداث خواهد شد.

همچنین مقرر شده است این مدرسه در مدت یک سال ساخته شده و تا سالتحصیلی 97-98 برای بهره برداری تحویل داده شود.

برچسب ها