Aa
تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1396
کد 567

مقارن با دهه مبارک فجر و با حضور مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی؛

مدرسه ۱۲ کلاسه شهید باکری سهند با هزینه 22 میلیاردی افتتاح شد

مقارن با دهه مبارک فجر و با حضور مدیر کل آموزش وپرورش آذربایجانشرقی و مسئولین شهرستان اسکو،آموزشگاه ۱۲ کلاسه شهید باکری سهند شهرستان اسکو با هزینه دومیلیارد و 200 میلیون تومانی افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی  توسعه و تجهیز استان آذربایجان شرقی؛ جعفر پاشایی افزود: سرمایه گذاری در آموزش وپرورش در واقع سرمایه گذاری برای آینده کشور محسوب شده و ما دست تمامی خیرین نیک اندیش را می فشاریم

مدیردستگاه تعلیم وتربیت آذربایجانشرقی تصریح کرد: آینده این نظام درگرو تلاش و همدلی مسئولان و مردم بوده و وظیفه ما در شرایط حساس کنونی پیروی از منویات مقام معظم رهبری جهت رسیدن به افق های روشن انقلاب است.
وی اضافه کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۵۰ پروژه آموزشی و رفاهی در آموزش وپرورش نواحی ومناطق آذربایجانشرقی افتتاح خواهد شد.
پاشایی ادامه داد: امروز مدرسه ۱۲ کلاسه شهید باکری شهر جدید سهند با هزینه دومیلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با زیر بنای ۱۷۴۰ متر مربع در سه طبقه و توسط شرکت عمران شهر جدید سهند افتتاح گردید.
محمدزاده در ادامه افزود: نرخ رشد جمعیت شهر سهند در طول پنج سال گذشته ۳۲ درصد بوده و با تمامی تلاش سعی در ایجاد فضاهای آموزشی برای دانش آموزان هستیم.
فرماندار شهرستان اسکو تصریح کرد: در طول چهار سال گذشته با حمایت خیرین و اعتبارات دولتی، ۱۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر جدید سهند احداث شده است.