Aa
تاریخ : چهارشنبه 18 بهمن 1396
کد 569

افتتاح پروژه عمرانی آموزشی و پرورشی در استان آذربایجان شرقی

افتتاح پروژه های آموزشی و پرورشی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش

افتتاح پروژه های آموزشی و پرورشی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش - استاندار آذربایجان شرقی و مقامات استانی
آئین افتتاح 50 پروژه ی عمرانی ، آموزشی و پرورشی با حضور معاون مشارکتهای مردمی وزیر آموزش و پرورش  ، استاندار آذربایجانشرقی ، معاون عمرانی استاندار ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی ، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی  و جمعی دیگر از مقامات استانی بصورت ویدئو کنفرانس در محل باشگاه فرهنگیان بستان آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجانشرقی، مجید خدابخش  طی سخنانی در این آیین با تاکید بر جایگاه  تعلیم و تربیت در جامعه گفت: ما افتخار می کنیم به دینی که معجزه پیامبرش کتاب و اولین آیه نازل شده به ایشان کلمه قرائت است.
وی با اشاره به اینکه معلمان ادامه دهنده راه پیامبران هستند، گفت: این ماموریتی است در راستای توسعه کشور و پرورش انسانهای فرهیخته است.
استاندار آذربایجان ‌شرقی با بیان اینکه ماموریت اصلی پیامبر اکرم (ص) تزکیه و تعلیم است، افزود: معلمان ارزشمندترین و بی نظیرترین دارایی هر کشورند و بررسی ها ی صورت گرفته در حوزه توسعه ملل نشان می دهد مهمترین دارایی و سرمایه هر کشور نیروی انسانی است و تعلیم و پرورش این نیروی انسانی بر عهده معلمین است.