Aa
تاریخ : پنجشنبه 19 بهمن 1396
کد 570

خدابخش استاندار آذربایجان شرقی

از مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان درجهت آماده سازی و افتتاح پروژه ها قدر دانی کرد .

آئین افتتاح 50 پروژه ی عمرانی ، آموزشی و پرورشی با حضور معاون مشارکتهای مردمی وزیر آموزش و پرورش ، استاندار آذربایجانشرقی ، معاون عمرانی استاندار ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی توسعه وتجهیز مدارس آذربایجان شرقی ، نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مقامات استانی بصورت ویدئو کنفرانس در محل باشگاه فرهنگیان بستان آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، در آیین افتتاح عظیم و هماهنگ  50 پروژه آموزشی و رفاهی  استان که بصورت ویدئو کنفرانس در محل باشگاه فرهنگیان بستان آباد برگزار گردید . استاندار آذربایجانشرقی گفت: معلمان ادامه دهنده راه پیامبران هستند، و این ماموریتی است در راستای توسعه کشور و پرورش انسانهای فرهیخته است .
وی با تاکید بر لزوم تکریم جایگاه معلمین در جامعه ابراز امیدواری کرد رویکرد آموزش و پرورش استان در احداث باشگاه فرهنگیان به استانهای سراسر کشور تسری پیدا کند.

ایشان در ادامه ازعیدی مدیر کل نوسازی مدارس استان بخاطر تلاشهای ارزنده در آماده سازی و افتتاح پروژه ها تقدیر و قدر دانی نمود.
 و درجهت رشد  فضاهای آموزشی از نظر کیفی  تاکیدنمود ند .
گفتنی است  این پروژه ها 
بصورت  مدارس احداثی دولتی ، خیری و مشارکتی ، نمازخانه ، مراکز رفاهی و ورزشی که از آمدهای اختصاصی آموزش و پرورش هزینه گردیده است .