Aa
تاریخ : شنبه 5 اسفند 1396
کد 585

بمناسبت 5 اسفند زادروز خواجه نصیرالدین طوسی

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان پیام تبریک صادرنمود

پنجم اسفندماه، خجسته زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی و مهندس برجسته تاریخ علم این مرزوبوم،خواجه نصیرالدین طوسی، روز ملی مهندس نامگذاری شده است،‌ بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده عموم مهندسین، بویژه مهندسین پرتلاش وفعال در امر مدرسه سازی ، این روز مبارک را تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری خداوند متعال در انجام امور محوله پیروز و سربلند باشید.
متن پیام تبریک مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی بمناسبت روزمهندس
بسم ا... الرحمن الرحیم
پنجم اسفند ماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی ،اولین کسی که مبحث مثلثات رابیان کرد ، درایران اسلامی مزین به روز مهندس نامگذاری شده است.
 
در آموزه های دینی ما عرصه جهاد منحصر به میدان های رزم نیست ، مدیریت شایسته و مساعی در راستای رفا ه و آسایش و امنیت خانواده ها و جامعه آینده سازان ،
برای تامین فضاهای با نشاط و ایمن نیز از صحنه های نبرد به شمار می رود .که شایستگی و توانمندي مهندسان ایرانی، امروز درجهت تحقق این امرمهم در جهان بر کسی پوشیده نیست .
امیدواریم در این زمان که به فرموده رهبر معظم انقلاب، در گذر از یک پیچ سرنوشت ساز تاریخی قرار داریم، مهندسان توانمند ایرانی بتوانند رسالت خود را در سازندگی، عمران و آبادانی ایران اسلامی به نحو احسن به مرحله اجرا در آوردند.   
بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ارزنده عموم مهندسین، بویژه مهندسین پرتلاش وفعال در امر مدرسه سازی ، این روز مبارک را  تبریک عرض نموده و امیدوارم با یاری خداوند متعال در انجام امور محوله پیروز و سربلند باشید .

محمدرضا عیدی
5 اسفند 96