Aa
تاریخ : دوشنبه 7 اسفند 1396
کد 588

یاری ، معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی

خدمات رسانی به جانبازان و معلولین از اولویتهای اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان است .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس استان : حفظ شان و منزلت جانبازان و خدمت به به این قشر محبوب جامعه از وظایف تک تک مسولین است .
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ، یاری ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی نوسازی مدارس استان در جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم گفت: بررسی و رفع موانع خدمت به ارباب رجوع و حفظ حقوق آنان سبب اعتماد مردم  به دستگاه مربوطه میشود و همواره در جهت تسهیل امورات مراجعین باید از طریق خدمات حضوری  و مجازی بیشترین بهره برداری بعمل آید.

وی در ادامه افزود: در جهت حضور جانبازان و معلولین در محیط اداره باید امکانات لازم را برای این عزیزان مهیا ساخت ، چونکه آنها یادگاران دفاع مقدس و از محبوبترین قشرهای جامعه هستند و حفظ شان و منزلت جانبازان و خدمت به به این قشر محبوب جامعه از وظایف تک تک مسولین است و خدمات رسانی  به جانبازان و معلولین از اولویتهای اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان است .
پیرمحمدی معاون اجرایی نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان نیز از احداث پله مخصوص جانبازان و معلولین و سرویس های بهداشتتی و میز خدمت ویژه برای این عزیزان در آینده نزدیک خبرداد.
گفتنی است کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم با حضور معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی ومعاون اجرایی ، حراست و سایر اعضا در اتاق کنفرانس اداره کل برگزارشد.