Aa
تاریخ : يکشنبه 13 اسفند 1396
کد 597

باحضور مسئولین استانی و شهرستانی؛

سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شبستر در تهران برگزار شد

سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شبسترباحضور خانواده مرحوم حاج مهدی ابراهیمی دریانی که صاحب 57 اثر علمی ، فرهنگی و بهداشتی و درمانی شهرستان ومسئولین منطقه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس آذربایجانشرقی از شبستر؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدزاده در سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شبستر گفت: خیرین نیک اندیش آثار ارزشمندی از خود به جای گذاشتند و امروز ما میراث داران این سرمایه های عظیم هستیم.

امام جمعه شبستر تأکید کرد: در گذشته اولویت اول ما ساخت مسجد بود اما  امروز اولویت اول ما ساخت مدارس است ، چرا که آن زمان مدارس ما حسینیه ها و مساجد بود الان نیاز است برای تربیت جوانان مدرسه داشته باشیم.

فرماندار شبستر نیزدرادامه گفت :به خود افتخار می کنم که در شهرستانی خدمت می کنم که اهالی آن بافرهنگ وفرهنگ دوست هستند و موفقیتهای دانش آموزان منطقه در مراحل مختلف علمی به برکت مساعدتهای شما نیک اندیشان می باشد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر در ادامه با اشاره به کسب موفقیتهای اخیر آموزش و پرورش شبستر افزود: دانش آموزان منطقه شبستر با کسب 28 رتبه زیر هزار در کنکور سراسری 96 ،رتبه دوم استان را بعد از ناحیه چهار تبریز کسب کرده اند.

ابوالفضل اکرمی ادامه داد: موفقیتهای حاصله منطقه در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی مرهون همدلی و همراهی شما خیرین بزرگوار است.

وی با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز بازوان توانمند و سرمایه‌های ارزشمند آموزش و پرورش هستند و احداث نماز خانه و کارگاههای برق و .... به لطف شما خیرین محترم می باشد .

 

همچنین در پایان این جشنواره از خانواده های محترم حاج مهدی ابراهیمی دریانی و حاج نجف بیاضیان بنیس به نحو شایسته تقدیر بعمل آمد.