Aa
تاریخ : يکشنبه 13 اسفند 1396
کد 598

با حضور استاندار آذربایجانشرقی

از خدمات ارزشمند عیدی ، مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان تجلیل شد.

بنا بازدید استاندار آذربایجانشرقی از مدارس ناحیه یک تبریز، ازسوی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ، همزمان با نوسازی تجهیزات مدارس کم‌برخوردار شهر تبریز، 150 نیمکت دونفره به همراه یک دستگاه رایانه و یک دستگاه پروژکتور به مدرسه ابن‌سینا در ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز اهداشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی ،از خدمات ارزشمند عیدی ، مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان،ازسوی استاندار آذربایجانشرقی درمراسم تجلیل از 40 نخبه آموزش و پرورش ناحیه یک تبریز  قدردانی شد.

درپی بازدید دکتر مجید خدابخش از مدرسه ابتدایی ابن‌سینا، که به حل مشکلات آن قول مساعد داده بود، ازسوی مدیرکل  نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان ، همزمان با نوسازی تجهیزات مدارس کم‌برخوردار شهر تبریز، 150 نیمکت دونفره به همراه یک دستگاه رایانه و یک دستگاه پروژکتور به مدرسه ابن‌سینا در ناحیه یک آموزش و پرورش تبریز اهداشد.

گفتنی است طی مراسمی با حضور استاندار ، مدیرکل آموزش و پرورش ، مدیرکل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس وسایر مسئولین استان از سوی مدارس غیر دولتی تعداد 500 عدد صندلی و نیمکت دانش آموزی بین مدارس محروم ناحیه یک اهداشد.