Aa
تاریخ : دوشنبه 21 اسفند 1396
کد 607

با حضور معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی آذربایجانشرقی ؛

خیرین مدرسه ساز یکباب مدرسه دو کلاسه در روستای پیر احمدلو عشایر کلیبر می سازند.

با حضور معاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان ، ریس آموزش و پرورش عشایر و خیر نیک اندیش علی رضا قدیمی تعهد احداث یک باب مدرسه دوکلاسه با100مترزیربنا در روستای پیراحمدلو عشایر را امضا کردند.
به  گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجانشرقی از عشایر ، با حضورمعاون مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان و ریاست اداره آموزش و پرورش عشایر و خیر نیک اندیش علی رضا قدیمی تعهد احداث یک باب مدرسه دوکلاسه با100مترزیربنا در روستای پیراحمدلو عشایر را امضا کردند.

حبیب مهدوی ریس اداره آموزش و پرورش عشایر جایگاه خیرین را والا قلمداد کرد و گفت : تشکر واقعی از کار بزرگ خیرین در وسع ما نمی گنجد . چرا که خداوند پاداش بزرگی برای آنها در نظر گرفته است . و ما معتقدیم امورات خیر با مسایل مالی قابل جبران نیست .
مهدوی در ادامه از تلاشهای اداره کل نوسازی مدارس  و همراهی خیرین تشکر کرد و افزود : از خیرین می خواهم برای اجرای امورات خیر اولویت بندی کنند و براساس آن برای توسعه جامعه اقدام نمایند .البته ایثار شما قابل تحسین است و امیدواریم موفقیت به شما ارزانی گردد که در این راه خیر گام بر می دارید .